مقاله راهبرد اقیانوس آبی به عنوان انقلابی در حوزه مدیریت راهبردی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله راهبرد اقیانوس آبی به عنوان انقلابی در حوزه مدیریت راهبردی دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله راهبرد اقیانوس آبی به عنوان انقلابی در حوزه مدیریت راهبردی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله راهبرد اقیانوس آبی به عنوان انقلابی در حوزه مدیریت راهبردی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله راهبرد اقیانوس آبی به عنوان انقلابی در حوزه مدیریت راهبردی :

مقاله راهبرد اقیانوس آبی به عنوان انقلابی در حوزه مدیریت راهبردی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در مرداد و شهریور ۱۳۸۸ در توسعه انسانی پلیس از صفحه ۵۵ تا ۷۷ منتشر شده است.
نام: راهبرد اقیانوس آبی به عنوان انقلابی در حوزه مدیریت راهبردی
این مقاله دارای ۲۳ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله راهبرد اقیانوس آبی
مقاله مدیریت راهبردی
مقاله راهبرد
مقاله نوآوری ارزش آفرین

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
این مقاله به منظور معرفی و تبیین مفهوم راهبرد اقیانوس آبی و بررسی نقش آن در تغییر و تحول راهبردی سازمان ها انجام شده است. این مقاله از نوع تحقیقات کاربردی بوده و روش انجام آن توصیفی- تحلیلی و مطالعات کتابخانه ای می باشد. هم چنین ابزار گردآوری اطلاعات از طریق فیش برداری بوده است.
در مفهوم راهبرد اقیانوس آبی، حوزه های کاری و خدماتی سازمان ها به دو اقیانوس تشبیه شده است: اقیانوس های آبی و اقیانوس های قرمز. اقیانوس های قرمز در واقع حوزه های شناخته شده و نماد کلیه صنایع و خدماتی هستند که امروزه موجود بوده و سازمان ها در آن به رقابت می پردازند. اقیانوس های آبی نیز در واقع فضاهای شناخته نشده حوزه های کاری و خدماتی هستند و نماد کلیه حوزه هایی می باشند که در حال حاضر وجود ندارند. امروزه راهبردی که سازمان را به سمت اقیانوس آبی رهنمون می سازد، راهبرد های سنتی همانند توسعه محصول و خدمات (اعم از خدمات انتظامی، شهری و;)، تنوع همگون، توسعه حوزه های کاری و خدماتی، رسوخ در دیگر حوزه های کاری و خدماتی، مشارکت، کاهش هزینه و واگذاری نبوده، بلکه نوآوری ارزش آفرین به عنوان یک راهبرد است که با اتخاذ آن هزینه ها کاهش پیدا کرده و هم زمان نیز برای ذی نفعان سازمان ارزش بیشتری ایجاد می شود. از این رو راهبرد اقیانوس آبی عمدتا به «نوآوری ارزش» تکیه داشته و زمانی تحقق می یابد که یک کسب وکار به طور هم زمان برای خود و مشتریانش ارزش های جدیدی را ایجاد نماید.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.