مقاله بررسی حاشیه بازاریابی چوب های راش، ممرز، توسکا و افرا (مطالعه موردی: جنگل شفارود در استان گیلان)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی حاشیه بازاریابی چوب های راش، ممرز، توسکا و افرا (مطالعه موردی: جنگل شفارود در استان گیلان) دارای ۱۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی حاشیه بازاریابی چوب های راش، ممرز، توسکا و افرا (مطالعه موردی: جنگل شفارود در استان گیلان)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی حاشیه بازاریابی چوب های راش، ممرز، توسکا و افرا (مطالعه موردی: جنگل شفارود در استان گیلان)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی حاشیه بازاریابی چوب های راش، ممرز، توسکا و افرا (مطالعه موردی: جنگل شفارود در استان گیلان) :

مقاله بررسی حاشیه بازاریابی چوب های راش، ممرز، توسکا و افرا (مطالعه موردی: جنگل شفارود در استان گیلان) که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۹ در مجله جنگل ایران از صفحه ۲۹۹ تا ۳۰۷ منتشر شده است.
نام: بررسی حاشیه بازاریابی چوب های راش، ممرز، توسکا و افرا (مطالعه موردی: جنگل شفارود در استان گیلان)
این مقاله دارای ۹ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله حاشیه بازاریابی
مقاله سود بازاررسانی
مقاله قیمت گرده بینه
مقاله جنگل شفارود

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف از این تحقیق، ارزیابی و تحلیل مدل های حاشیه بازاریابی چوب های جنگلی با توجه به نوع گونه، درجه بندی گرده بینه و نوع وسیله حمل و نقل است. به این منظور اطلاعات مربوط به قیمت پیشنهادی و قیمت فروش گرده بینه های راش، توسکا، ممرز و افرای تولیدی سال ۱۳۸۷ جنگل شفارود و همچنین هزینه های مربوط به تبدیل گرده بینه، حمل و نقل و فروش ضایعات، از راه مصاحبه جمع آوری شد. بر اساس این اطلاعات، شاخص های مختلف مانند حاشیه بازاریابی، سهم قیمت تولیدکنندگان از قیمت پرداختی مصرف کنندگان و سود بازاررسانی محاسبه شد. برای دستیابی به تاثیر عامل های نوع گونه، درجه بندی گرده بینه و نوع وسیله حمل و نقل بر حاشیه بازاریابی از تجزیه و تحلیل واریانس یکطرفه در سطح احتمال ۵ درصد با استفاده از نرم افزارSPSS 13 بهره گرفته شد. گروه بندی میانگین ها نیز بر اساس روش دانکن انجام گرفت. نتایج نشان می دهد که اثر نوع گونه و درجه گرده بینه بر حاشیه بازاریابی معنی دار است، در حالی که نوع وسیله حمل و نقل بر آن تاثیر معنی داری ندارد. این تحقیق نشان داد که حاشیه بازاریابی و در نتیجه مقدار سود بازاررسانی به ترتیب از گونه های راش، ممرز، توسکا به گونه افرا کاهش می یابد. حاشیه بازاریابی و در نتیجه مقدار سود بازاررسانی درجات پایین تر گرده بینه، بیشتر برآورد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.