کارکرد رسانه های اجتماعی در میان زنان کارمند


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
5 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 کارکرد رسانه های اجتماعی در میان زنان کارمند دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد کارکرد رسانه های اجتماعی در میان زنان کارمند  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی کارکرد رسانه های اجتماعی در میان زنان کارمند،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن کارکرد رسانه های اجتماعی در میان زنان کارمند :

تعداد صفحات :۲۷

چکیده مقاله:

در این مقاله تلاش شده است تا از طریق مطالعه پیمایشی میان اعضای بزرگ ترین جامعه مجازی ایرانیان ( کلوب) کارکرد اصلی رسانه های اجتماعی در بین کارمندان زن ایرانی مشخص گردد و به این سوال پاسخ داده شود که چه قشری اززنان کارمند ، بیشتر از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند و بیشترین استفاده این افراد از رسانه های اجتماعی شامل چه مواردی است در همین راستا، برای سنجش جایگاه رسانه های اجتماعی عصر حاضر در زندگی افراد و تعیین کارکردهای اصلی رسانه های مذکور، از روش پیمایش اینترنتی و ارسال پرسشنامه به صورت برخط ( آنلاین ) برای کاربران فعال زن کارمند، به عنوان پرمخاطب ترین رسانه اجتماعی استفاده شده است. بنابراین، با هدف جمع آوری ۳۸۰ پرسشنامه تکمیل شده و بر اساس آمار الکسا طی مدت ۲۵ ماه در زمان های مختلف روز شامل: ساعت یک بامداد تا هفت صبح، هفت صبح تا دوازده ظهر، دوازده تا چهار بعد از ظهر، چهار بعد از ظهر تا هشت شب، هشت شب تا یک بامداد، ۹۰۰۰درخواست به اعضای برخط کلوب ارسال شد. یافته های مبتنی بر پاسخ مشارکت کنندگان در پژوهش نشان می دهد که نخست، زنان جوان کارمند مهم ترین استفاده کنندگان از رسانه های اجتماعی هستند؛ دوم، استفاده از اینترنت ورسانه های اجتماعی اینترنتی نه تنها مهم ترین فعالیت ایشان در اوقات فراغت است بلکه بیشتر زنان کارمند جوان وقت قابل توجهی ر ا به حضور در شبکه های اجتماعی اینترنتی نسبت به سایر فعالیت های اجتماعی اختصاص می دهند. همچنین، بر اساس نتایج این مطالعه یادگیری مطالب جدید، سرگرمی، عضویت و فعالیت در گروه های متناسب با سلایق فردی، دوست یابی و کسب اخبار به ترتیب، بیشترین فراوانی را به عنوان اولویت اول کارکردهای رسانه های اجتماعی در ایران دارا هستند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.