سواد اطلاعاتی و قصد خرید مشتری
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
سواد اطلاعاتی و قصد خرید مشتری دارای ۱۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد سواد اطلاعاتی و قصد خرید مشتری کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی سواد اطلاعاتی و قصد خرید مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن سواد اطلاعاتی و قصد خرید مشتری :
تعداد صفحات :۱۲
چکیده مقاله:
سواد اطلاعاتی هنری پایه است، نقش فعال و حیاتی در انجام امور اجتماعی دارد و یک چارچوب فکری و عقلانی برای فهم، بازیابی، ارزیابی و استفاده از اطلاعات است. همچنین می تواند به مهارت هایی که فرد آموخته و یا به فرایند آموزشی که از طریق آن فرد یاد می گیرد در محیط پیچیده و در حال رشد سریع اطلاعات، چگونه از اطلاعات به طور موثر و کارآمد استفاده کند، اطلاق شود. به طور کلی سواد اطلاعاتی نقش مهمی در قصد خرید مشتری دارد. هدف از پژوهش حاضر بررسی رابطه بین سواد اطلاعاتی مشتری و قصد خرید مشتری است. شرکتها با انجام فعالیت هایی در زمینه افزایش میزان قابلیت ماندگاری در ذهن مشتریان از طریق المانهای بصری برند مانند لوگو و …، ارزیابی ذهنی و نامحسوس مشتریان را بهبود بخشند. مشتریانی که ارزیابی اطلاعات و استفاده موثر از اطلاعات را انجام نمی دهند، توانایی بازیابی اطلاعات، تجزیه و تحلیل و توانایی به کارگیری اطلاعات جهت نیل به اهداف را دارا نمی باشند، بنابراین می توانند قصد خرید کمتری داشته باشند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.