نقش بازاریابی ارتباطی در رضایت و حفظ مشتری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نقش بازاریابی ارتباطی در رضایت و حفظ مشتری دارای ۲۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نقش بازاریابی ارتباطی در رضایت و حفظ مشتری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نقش بازاریابی ارتباطی در رضایت و حفظ مشتری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نقش بازاریابی ارتباطی در رضایت و حفظ مشتری :

تعداد صفحات :۲۶

چکیده مقاله:

سازمان های امروزی با توجه به درکی که از اهمیت برآوردن نیازها و خواسته های مشتری پیدا کرده اند، به تدریج به سمت ایجاد و حفظ روابط بلند مدت با مشتری گرایش پیدا کرده اند. بازاریابی ارتباطی برخلاف بازاریابی سنتی به دنبال ایجاد این چنین روابط بلند مدت حمایتی است. در این مقاله پژوهشگر بر آن است تا ارتباط بازاریابی ارتباطی را بر حفظ و رضایت مشتری مورد بررسی قرار دهد . برای آزمون فرضیه ها ،نمونه ای به حجم ۱۲۰ نفر به روش نمونه گیری تصادفی از مشتریان شرکت پیمانکاری نوح انتخاب شده که و برای ارتباط متغیرها از نرم افزار Smart PLS استفاده شده است که در این مقاله نیز با بررسی تحقیقات پیشین در زمینه ی بازاریابی ارتباطی ۱۰ متغیر تعهد، اعتماد، ارتباطات، همدلی ،پاسخگویی ،محسوس ، قابلیت اطمینان ، حفظ مشتری ، رضایت مشتری به عنوان بنیان های بازرایابی ارتباطی در نظر گرفته زیرا نتایج بدست آمده از فرضیه های تحقیق حاکی از آن است که متغیرهای اعتماد ، ارتباطات ، قابلیت اطمینان ، تعهد ، پاسخگویی بر بازاریابی ارتباط روابط معناداری دارند ولی وجود متغیرهای همدلی و محسوس بر بازاریابی ارتباطی روابط معناداری با هم ندارند، متغیر بازاریابی ارتباطی بر حفظ مشتری روابط معناداری با هم دارند و در آخر وجود دو متغیر رضایت مشتری بر حفظ مشتری معنادار هستند .

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.