بررسی رفتار افراد در خرید آنلاین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 بررسی رفتار افراد در خرید آنلاین دارای ۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد بررسی رفتار افراد در خرید آنلاین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی بررسی رفتار افراد در خرید آنلاین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن بررسی رفتار افراد در خرید آنلاین :

تعداد صفحات :۶

چکیده مقاله:

محیط تجارت الکترونیک که مبتنی بر اینترنت است ،این امکان را به مشتریان می دهد تا برای جستجوی اطلاعات و خرید کالا و خدمات از طریق ارتباط مستقیم با فروشگاههای اینترنتی اقدام کنند. باید خاطر نشان کرد که خرید به صورت اینترنتی براساس تجربه واقعی از خرید کالا نیست، بلکه براساس ظواهری مانند تصویر، شکل، اطلاعات کیفی و تبلیغات از کالا استوار است. لذا با توجه به عدم لمس کالا ، قبول خرید اینترنتی و انجام آن تا حد زیادی به ارتباطات مصرف کننده و چگونگی تعامل افراد با کامپیوتر بستگی دارد. بعلاوه، ویژگی هایی نظیر ارایه اطلاعات، راهنمایی و هدایت و انجام سفارشها در یک وسیله خرید دو سویه و تعاملی به عنوان عامل مهمی در ایجاد اعتماد به تجارت الکترونیک نسبت به فروش سنتی در نظر گرفته شده است. با توجه به موارد بیان شده هدف این پژوهش تاثیر عوامل روانی بر رفتار مشتریان در خریدهای آنلاین می باشد. بدین منظور یک فرضیه اصلی و سه فرضیه فرعی طراحی که در این فرضیه ها متغیرهای تجربه خرید، سن و اعتماد و اطمینان متغیر مستقل و رفتار مشتریان در تکرار خرید متغیر وابسته می باشد. پژوهش حاضر در سال ۱۳۹۵ در شهر تهران انجام شده است و فرضیه ها با استفاده از روش های آمار توصیفی و استنباطی (ضریب همبستگی) مورد بررسی قرار گرفته است و نتایج فرضیه اصلی پژوهش حاکی از تاثیر مثبت و معنادار بین تاثیر عوامل روانی بر رفتار مشتریان در خرید آنلاین می باشد همچنین برای فرضیه های فرعی نتایج حاکی از تاثیر مثبت و معنادار بین تجربه خرید و اعتماد و اطمینان با تکرار خرید و تاثیر منفی و معنادار بین سن و خرید آنلاین توسط مشتریان می باشد

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.