مقاله مدل سازی تبانی واحد های تولیدی در بازار برق با کمک نظریه بازی ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله مدل سازی تبانی واحد های تولیدی در بازار برق با کمک نظریه بازی ها دارای ۱۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله مدل سازی تبانی واحد های تولیدی در بازار برق با کمک نظریه بازی ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله مدل سازی تبانی واحد های تولیدی در بازار برق با کمک نظریه بازی ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله مدل سازی تبانی واحد های تولیدی در بازار برق با کمک نظریه بازی ها :

مقاله مدل سازی تبانی واحد های تولیدی در بازار برق با کمک نظریه بازی ها که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در کنترل از صفحه ۴۴ تا ۵۴ منتشر شده است.
نام: مدل سازی تبانی واحد های تولیدی در بازار برق با کمک نظریه بازی ها
این مقاله دارای ۱۱ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله نظریه بازی ها
مقاله تعادل نش
مقاله بازار برق
مقاله بازار رقابت چندگانه
مقاله تبانی
مقاله انحصار

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
بازار برق، به دلیل ویژگی های خود نمی تواند به شکل یک بازار رقابت کامل در نظر گرفته شود. به ویژه به دلیل تعداد نسبتا کم تولید کنندگان می توان آن را یک بازار رقابت چند جانبه نامید. این مساله با بروز بحران هایی در دهه ۹۰ میلادی و سال ۲۰۰۱ در بازارهای برق در جهان نمود بیشتری یافت. در این حالت قدرت عوامل تشکیل دهنده، قیمت بازار را از مقدار رقابتی افزایش خواهد داد. از طرفی امکان تبانی بین واحد ها بازار نیز وجود دارد که موجب خواهد شد تا قیمت ها در بازار بالاتر رود. از سویی، بالا رفتن قیمت در تبانی متاثر از وابستگی بار به قیمت در بازار است. در این مقاله، نخست ویژگی های بازار برق در ارتباط با تبانی به همراه برخی موارد دیده شده از تبانی در بازارهای برق دنیا تشریح شده است. سپس، یک مدل تحلیلی بر پایه نظریه بازی ها، برای رفتار بازیگران بازار در شرایط رقابتی و شکل گیری تبانی ارایه شده است. با کمک مدل ارایه شده، تغییرات قیمت بازار در شرایط رقابتی و هم چنین در شکل گیری تبانی مورد مطالعه قرار گرفته است و اثر کشش تقاضا بر نقطه تعادل تبانی بررسی شده است. بعلاوه، با کمک نتایج عددی به دست آمده از این مدل، تبانی با حالت انحصاری بازار مقایسه شده است و تفاوت های آنها نشان داده شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.