ارائه یک مدل قابل اجرا از معمار نرم افزار با هدف ارزیاب کارآی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ارائه یک مدل قابل اجرا از معمار نرم افزار با هدف ارزیاب کارآی دارای ۱۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ارائه یک مدل قابل اجرا از معمار نرم افزار با هدف ارزیاب کارآی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز ارائه یک مدل قابل اجرا از معمار نرم افزار با هدف ارزیاب کارآی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ارائه یک مدل قابل اجرا از معمار نرم افزار با هدف ارزیاب کارآی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ارائه یک مدل قابل اجرا از معمار نرم افزار با هدف ارزیاب کارآی :
ارائه یک مدل قابل اجرا از معمار نرم افزار با هدف ارزیاب کارآی
دانلود کارشناسی ارشد در رشته مهندس کامپیوتر- گرایش نرم افزار
در ۱۳۰ صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc
چکیده
در فرآیند تولید نرم افزار، کیفیت معمار نرم افزار تاثیر بسزای در دستیاب به نیازها غیروظیفه مند سیستم همچون کارآی، مقاومت در برابر خطا و امنیت دارد. اگر معمار ارائه شده مناسب نیازمندیها سیستم نباشد، سیستم با کیفیت پایین تولید م شود که منجر به هدر رفتن مقدار زیاد از منابع پروژه همچون هزینه و زمان خواهد شد. اما چگونه م توان قبل از پیاده ساز معمار یک سیستم، رفتار سیستم نهای را پیش بین کرد و معمار آن را مورد ارزیاب قرار داد؟ یک راه حل برا این مسئله استفاده از مدل قابل اجراست. مدل قابل اجرا، یک توصیف شفاف و رسم از معمار سیستم است که م توان از طریق آن و با استفاده از ابزارها شبیه ساز، معمار را ارزیاب کرده و خصوصیات سیستم نهای را پیش بین کرد.
در این تحقیق با استفاده از توصیف نیمه رسم مدل نما + و تبدیل آن به شبکه ها پتر رنگ یک مدل قابل اجرا از معمار ارائه م شود. هدف از ارائه مدل مذکور، ارزیاب صفت کیف کارآی معمار است. به منظور ارزیاب صفت کیف کارآی، شبکه پتر رنگ مذکور را در ابزار Design/CPN با استفاده از تکنیک شبیه ساز اجرا کرده و نتایج اجرا را برا پیش بین متریکها کارآی مورد استفاده قرار م دهیم.
کلمات کلید:
مدل قابل اجرا از معمار
شبکه ها پتر رنگ
مدل نما +
صفات کیف
تکنیک شبیه ساز
ارائه یک مدل قابل اجرا از معمار نرم افزار با هدف ارزیاب کارآی
فهرست مطالب
چکیده
فصل اول
مقدمه
– طرح مسئله
اهداف فایل
محدوده فایل
فایلات مرتبط
ساختار فایل
فصل دوم
معماری سازمانی
تعریف معماری
تعریف معماری سازمانی
لزوم معماری سازمانی
اجزای معماری سازمانی
۵- فرآیند معماری سازمانی
۶- محصولات معماری سازمانی
۷- کاربردهای معماری سازمانی
۸- انواع معماری سازمانی
چارچوبهای معماری سازمانی
تعریف چارچوب معماری
چارچوب معماری C4ISR
دیدگاه معماری عملیاتی
دیدگاه معماری سیستمی
دیدگاه معماری تکنیکی
سبکهای معماری
نقش سبک در تدوین معماری
تعریف سبک معماری
معرفی چند سبک معماری
سبک Shared Data
سبک Client-Server
سبک Layered
شبکه های پتری
شبکه های پتری رنگی
II
شبکه های پتری رنگی مبتنی بر زمان
تحلیل مدل های شبکه پتری رنگی
مزایای شبکه های پتری رنگی
کاربرد شبکه های پتری رنگی
خلاصه فصل و نتیجه گیری
فصل سوم
مدل Archimate
زبان مدل سازی سازمان Archimate
دیدگاه ها بر روی کارایی معماری
تحلیل مدل های معماری سازمانی Archimate
ساختار مدل
کمیت ورودی
نتایج کمی
تحلیل
مدل قابل اجرای Levis
نحوه ایجاد شبکه های پتری رنگی از نمودار های UML
شبکه های پتری رنگی و شئ گرایی
مدل OSAN
شبکه های فعالیت تصادفی مبتنی بر شی
شبکه های فعالیت تصادفی
عناصر شبکه های فعالیت تصادفی شیئی
OSAN تحلیل مدل های
مزایای شبکه های تصادفی مبتنی بر شئ
مقایسه مدل های ارائه شده برای ارزیابی معماری سازمانی
خلاصه فصل
فصل چهارم
مقدمه
ایجاد مدل قابل اجرا جهت ارزیابی صحت رفتار و تحلیل کارایی معماری سازمانی ( رویکرد شئ گرایی
تحلیل مدل قابل اجرا
ارزیابی صحت رفتار
تحلیل کارایی
زمان پاسخ
زمان انجام فرآیند
زمان انتظار در صف
۴ طول صف
میزان کارایی
ارائه نمونه اولیه نرم افزاری برای تبدیل محصولات معماری به شبکه های پتری رنگی
معرفی خصوصیات و چگونگی مراحل انجام کار نرم افزار شبیه ساز
ایجاد محصولات و وارد کردن اطلاعات لازم برای ایجاد مدل قابل اجرا
ایجاد مدل قابل اجرا
اجرای مدل قابل اجرا
تحلیل نتایج اجرای مدل قابل اجرا
خلاصه فصل
فصل پنجم
مطالعه موردی و دلایل انتخاب شدن آن
پیش درآمدی از چگونگی ایجاد مدل قابل اجرای مسئله کارت هوشمند
رسیدن راننده Arrivals
ناظر ها Monitors)
ناظر تاخیر در درون صف
چگونگی محاسبه تاخیر در صف
تابع مسند
تابع مشاهده
ناظر طول صف
چگونگی محاسبه طول صف
تابع مسند
تابع مشاهده
ناظر تاخیر در درون سیستم
تابع مسند
تابع مشاهده
برآوردی از اندازه سازمان
مطالعه تاثیر سبک های مختلف بر کارایی محصولات معماری
سبک Client Server
مقدار زمان سپری شده در صف
زمان پاسخ
زمان سرویس
طول صف
سبک Layered
مقدار زمان سپری شده در صف
زمان سرویس
طول صف
سبک DataShare
مقدار زمان سپری شده در صف
زمان پاسخ
زمان سرویس
طول صف
نتایج حاصل از ارزیابی
-۵ مشخصکردن نقاط گلوگاهی در سیستم و استفاده از چند منبع به طور موازی برای رفع مشکل
مقدار زمان سپری شده در صف
زمان پاسخ
زمان سرویس
طول صف
نگاهی دوباره به روند نمای فایل
۶ ایجاد مدل قابل اجرا از محصولات معماری
۷ خلاصه فصل
فصل ششم
خلاصه فایل
مقایسه مدل قابل اجرای ارائه شده با دیگر مدل های ارزیابی معماری
نتایج فایل
مشکلات و نواقص فایل
پیشنهادات فایل
-منابع
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.