پاورپوینت (اسلاید) مهندسی ارزش – بخش ۳ و ۴


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت (اسلاید) مهندسی ارزش – بخش ۳ و ۴ دارای ۱۳۱ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت (اسلاید) مهندسی ارزش – بخش ۳ و ۴  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت (اسلاید) مهندسی ارزش – بخش ۳ و ۴۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت (اسلاید) مهندسی ارزش – بخش ۳ و ۴،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت (اسلاید) مهندسی ارزش – بخش ۳ و ۴ :

توضیحات:
پاورپوینت (اسلاید) مهندسی ارزش – بخش ۳ و ۴، در حجم ۱۳۱ اسلاید.

در این ارائه بخش پیش مطالعه و فاز اطلاعات به صورت کامل و به همراه مثال مورد بحث قرار گرفته است.

بخشی از متن:
مشتری گرائی و مشتری مداری در تفکر مدیریت کیفیت جامع، یکی از مهمترین مبانی، تلقی می شود. کشف و جمع آوری نیازهای بیان شده و نشده مشتری، ضرورت اجتناب ناپذیری است تا در گام بعدی، این نیازمندی ها به ویژگی های محصول، منطبق بر خواست و سلیقه مشتری تبدیل شود.
امروزه بر مبنای این ضرورت ها، روش ها و تکنیک های مختلفی به وجود آمده اند، از جمله دو تکنیک صدای مشتری (Voice of customers (VOC و گسترش کارکرد کیفیت (ِِQFD)Quality Functional Deploymentکه در سازمان های امروزی رو به گسترش هستند.

پاورپوینت (اسلاید) مهندسی ارزش – بخش ۳ و ۴
فهرست مطالب:
بخش سوم:
پیش مطالعه
فعالیت ها
مشخص کردن نیازها و خواسته های کارفرما، کاربران پروژه
گردآوری مجموعه داده ها و اطلاعات پروژه
تعیین معیار های ارزیابی
تعیین محدوده مطالعه
نحوه ایجاد مدل
تدارکات برگزاری نشست های تیم مطالعه
تیم مهندسی ارزش
محورهای اصلی فرآیند مهندسی ارزش
آسیب های مرتبط با کار گروهی و راهکاری رفع آن

بخش چهارم:
صداى مشترى VOC
توسعه تابع کیفیت QFD
سوات SWOT
مهندسی معکوس Benchmark
تحلیل پارتو Pareto

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.