پژوهش طراحی صنعت


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پژوهش طراحی صنعت دارای ۸۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پژوهش طراحی صنعت  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پژوهش طراحی صنعت۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پژوهش طراحی صنعت،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پژوهش طراحی صنعت :

-۱- تعریف انتظارات کارفرما یا بازار و محدوده طراحی

تمام مکانیزمها Can/over فرض می‌‌شوند.

  • امکان استفاده برای فرمان چپ و راست با کمترین تغییرات ممکن باشد.
  • به دلیل ارتقای سیستمهای مکانیکی (فنی موجود) نیاز به تغییر و بهینه سازی سیستم داشبورد جهت نمود ظاهری این تغییرات.
  • موقعیت: Panel gauge و controler ها ثابت می‌باشد.
  • مشخصات ارگونومی ثابت تعیین شده است.
  • ثابت بودن point راننده و سرنشین، پانلهای بدنه،‌ پدالها و فرمان، Ip panel، ترمز دستی،‌ دسته سیم.
  • تعداد تولید داشبورد محدود بوده ۱۰۰۰ عدد در سال می‌باشد. که از این تعداد ۳۰۰-۲۰۰ عدد صادر می‌شود که عمدتاً بازار صادراتی کشورهای شمال افریقا می‌باشند.
  • طراحی داشبورد که تولید آن به تعداد محدود ۱۰۰۰ عدد می‌باشد
    (Low Volume) .
  • با مشخصه‌های زیبایی شناسی متناسب با لندرور کلاسیک باشد.
  • امکان استفاده از فرمان چپ و راست با کمترین تغییر ممکن باشد.
  • مباحث عملکردی در طراحی جدید مد نظر قرار گیرد.
  • اولویت‌های فرمی برای نشان دادن ارتقای کیفی و تکنولوژیکی محصول در نظر قرار گیرد.

۳-۱- تعیین استراتژی و اهداف کلان و خرد پروژه:۴-۱- تعیین روش‌های پژوهش و تفسیر مشکل:

روشهایی که برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد این پروژه مدنظر قرار داده شده عبارتند از:

  • اطلاعات کتابخانه‌ای
  • عکس
  • پرسشنامه
  • استفاده از اینترنت

آنچنان که در قسمت ۲-۱ و ۳-۱ پروژه بعضی از انتظارات کارفرما و اولیت‌های طراحی آمده است مشخص می‌نماید که در طراحی داشبورد باید چندین فاکتور را در نظر گرفت تا بتوان طرحی را ارائه داد که هم سبب افزایش تقاضا و هم تشویق تولید کننده برای ارتقاء محصولات خود شود.

طراحی متناسب با خطوط کلی LANDROVER کلاسیک و در عین حال ساده و امروزی می‌تواند سبب جذب مشتری بخصوص قشر جوان به سمت این ماشینها که عمدتاً کاربرد آنها در مسائلی جون شکار، تفریحات کوهستانی، و اداره‌جات می‌باشد را فراهم کند.

طراحی که سبب افرایش کلاس ظاهری خودرو شود صاحب خود را راضی کرده و در عین حال سبب تبلیغ محصول می‌شود.

شاید بتوان با افزایش امکانات جانبی و ظاهری در محصول نیز گامی در جهت افزایش کلاس خودرو برداشت.

آنچه در این راستا برای کارفرما اهمیت پیدا می‌کند تا انگیزه برای Redesigh خودرو (Interior) به وجود آورد. قطعاً بالا بردن کلاس خودرو و جذب مشتریان بیشتر می‌باشد.

شامل ۸۰ صفحه word
قابل ویرایش

-۱- تعریف انتظارات کارفرما یا بازار و محدوده طراحی

تمام مکانیزمها Can/over فرض می‌‌شوند.

– امکان استفاده برای فرمان چپ و راست با کمترین تغییرات ممکن باشد.

– به دلیل ارتقای سیستمهای مکانیکی (فنی موجود) نیاز به تغییر و بهینه سازی سیستم داشبورد جهت نمود ظاهری این تغییرات.

– موقعیت: Panel gauge و controler ها ثابت می‌باشد.

– مشخصات ارگونومی ثابت تعیین شده است.

– ثابت بودن H.point راننده و سرنشین، پانلهای بدنه،‌ پدالها و فرمان، Ip panel، ترمز دستی،‌ دسته سیم.

– تعداد تولید داشبورد محدود بوده ۱۰۰۰ عدد در سال می‌باشد. که از این تعداد ۳۰۰-۲۰۰ عدد صادر می‌شود که عمدتاً بازار صادراتی کشورهای شمال افریقا می‌باشند.

۳-۱- تعیین استراتژی و اهداف کلان و خرد پروژه:

·طراحی داشبورد که تولید آن به تعداد محدود ۱۰۰۰ عدد می‌باشد
(Low Volume) .

·با مشخصه‌های زیبایی شناسی متناسب با لندرور کلاسیک باشد.

·امکان استفاده از فرمان چپ و راست با کمترین تغییر ممکن باشد.

·مباحث عملکردی در طراحی جدید مد نظر قرار گیرد.

·اولویت‌های فرمی برای نشان دادن ارتقای کیفی و تکنولوژیکی محصول در نظر قرار گیرد.

۴-۱- تعیین روش‌های پژوهش و تفسیر مشکل:

روشهایی که برای جمع‌آوری اطلاعات در مورد این پروژه مدنظر قرار داده شده عبارتند از:

– اطلاعات کتابخانه‌ای

– عکس

– پرسشنامه

– استفاده از اینترنت

آنچنان که در قسمت ۲-۱ و ۳-۱ پروژه بعضی از انتظارات کارفرما و اولیت‌های طراحی آمده است مشخص می‌نماید که در طراحی داشبورد باید چندین فاکتور را در نظر گرفت تا بتوان طرحی را ارائه داد که هم سبب افزایش تقاضا و هم تشویق تولید کننده برای ارتقاء محصولات خود شود.

طراحی متناسب با خطوط کلی LANDROVER کلاسیک و در عین حال ساده و امروزی می‌تواند سبب جذب مشتری بخصوص قشر جوان به سمت این ماشینها که عمدتاً کاربرد آنها در مسائلی جون شکار، تفریحات کوهستانی، و اداره‌جات می‌باشد را فراهم کند.

طراحی که سبب افرایش کلاس ظاهری خودرو شود صاحب خود را راضی کرده و در عین حال سبب تبلیغ محصول می‌شود.

شاید بتوان با افزایش امکانات جانبی و ظاهری در محصول نیز گامی در جهت افزایش کلاس خودرو برداشت.

آنچه در این راستا برای کارفرما اهمیت پیدا می‌کند تا انگیزه برای Redesigh خودرو (Interior) به وجود آورد. قطعاً بالا بردن کلاس خودرو و جذب مشتریان بیشتر می‌باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.