مقاله طراحی و اعتبار بخشی برنامه درسی مبنی بر پرورش روحیه تعاون در دوره متوسطه


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله طراحی و اعتبار بخشی برنامه درسی مبنی بر پرورش روحیه تعاون در دوره متوسطه دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله طراحی و اعتبار بخشی برنامه درسی مبنی بر پرورش روحیه تعاون در دوره متوسطه  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله طراحی و اعتبار بخشی برنامه درسی مبنی بر پرورش روحیه تعاون در دوره متوسطه،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله طراحی و اعتبار بخشی برنامه درسی مبنی بر پرورش روحیه تعاون در دوره متوسطه :

مقاله طراحی و اعتبار بخشی برنامه درسی مبنی بر پرورش روحیه تعاون در دوره متوسطه که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در تعاون از صفحه ۱۵۵ تا ۱۷۹ منتشر شده است.
نام: طراحی و اعتبار بخشی برنامه درسی مبنی بر پرورش روحیه تعاون در دوره متوسطه
این مقاله دارای ۲۵ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله برنامه درسی
مقاله روحیه تعاون
مقاله دوره متوسطه

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پژوهش حاضر در سال ۱۳۸۸ با هدف طراحی برنامه درسی مبتنی بر پرورش روحیه تعاون در دوره متوسطه صورت گرفته است. اهداف کلی برنامه درسی در این پژوهش بر اساس مطالعه مبانی نظری و تحقیقات انجام گرفته تدوین و پس از عبور از دو صافی فلسفه تعلیم و تربیت و روان شناسی یادگیری، به اهداف آموزشی تبدیل شده است. با توجه به این اهداف، رئوس محتوای برنامه درسی، راهبردهای یاددهی – یادگیری و ارزشیابی برنامه درسی مبتنی بر پرورش روحیه تعاون مشخص گردید. روش پژوهش دارای ابعاد نظری و توصیفی – پیمایشی است. به این منظور در بعد نظری، منابع و متون تخصصی در حوزه های تعاون و تعلیم و تربیت (به ویژه برنامه درسی) و همچنین با استفاده از پژوهشها و تحقیقات انجام شده، عناصر اساسی برای برنامه درسی مبتنی بر پرورش روحیه تعاون در دوره متوسطه استخراج شد. در مرحله اول برای دستیابی به چارچوب مورد نظر، مبانی نظری برنامه درسی مبتنی بر پرورش روحیه تعاون مورد مطالعه قرار گرفت. در بعد توصیفی – پیمایشی نیز پس از دستیابی به برنامه مطلوب، از نظر متخصصان برنامه درسی و کارشناسان آموزش وزارت تعاون برای اعتبارسنجی استفاده شد. به این منظور پرسشنامه ای فراهم آمد و در اختیار ۲۰ نفر از متخصصان برنامه ریزی درسی و کارشناسان آموزش تعاون قرار گرفت. یافته های تحقیق نشان داد که اکثر متخصصان، اهداف آموزشی پیشنهادی، رئوس محتوا، راهبردهای یاددهی – یادگیری و روشهای ارزشیابی این پژوهش را نسبتا مطلوب ارزیابی کرده اند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.