مقاله بررسی ویژگی های روان سنجی خرده آزمون های حافظه میکر در دانش آموزان مقطع ابتدایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی ویژگی های روان سنجی خرده آزمون های حافظه میکر در دانش آموزان مقطع ابتدایی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی ویژگی های روان سنجی خرده آزمون های حافظه میکر در دانش آموزان مقطع ابتدایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی ویژگی های روان سنجی خرده آزمون های حافظه میکر در دانش آموزان مقطع ابتدایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی ویژگی های روان سنجی خرده آزمون های حافظه میکر در دانش آموزان مقطع ابتدایی :

مقاله بررسی ویژگی های روان سنجی خرده آزمون های حافظه میکر در دانش آموزان مقطع ابتدایی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در اردیبهشت ۱۳۸۷ در دانشور رفتار از صفحه ۶۹ تا ۸۰ منتشر شده است.
نام: بررسی ویژگی های روان سنجی خرده آزمون های حافظه میکر در دانش آموزان مقطع ابتدایی
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله حافظه واحد های نمادی
مقاله بینایی
مقاله حافظه نظام های نمادی
مقاله بینایی
مقاله حافظه واحد های نمادی
مقاله شنوایی
مقاله حافظه نظام های نمادی
مقاله شنوایی
مقاله ویژگی های روان سنجی آزمون میکر
مقاله ساختار هوش
مقاله اعتبار همزمان با درجه بندی معلم

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
پژوهش حاضر به منظور بررسی ویژگی های روان سنجی خرده آزمون های حافظه آزمون میکر انجام گرفت. نمونه پژوهش مشتمل بر ۲۹۲ دانش آموز پسر و دختر بود. مقوله حافظه دارای ۶ خرده آزمون است که بر اساس الگوی چند عاملی و شناخته شده ساختار هوش (Structur Of Intellect :SOI) گیلفورد [۴] ساخته شده است. نتایج نشان داد که ضرایب همسانی درونی خرده آزمون های حافظه دامنه ای از ۰۶۷ تا ۰۷۷ داشت. ضریب همسانی درونی کل آزمون ۰۷۷ بود. ضرایب تنصیف آزمون از ۰۶۵ تا ۰۷۵ و ضریب تنصیف برای کل آزمون ۰۶۸ بود. همچنین ضرایب بازآزمایی خرده آزمون های حافظه، دامنه ای از ۰۸۰ تا ۰۹۹ داشت. برای اعتبار آزمون از روش اعتبار هم زمان و اعتبار سازه استفاده شد. یافته ها نشان داد که بین خرده آزمون های حافظه و ارزیابی معلم رابطه معنا داری وجود دارد (p<0.001). نتیجه تحلیل عامل، بیانگر تایید ساختار عاملی آزمون بود و بارهای عاملی عوامل بالای ۰۳ بود. بر اساس یافته های پژوهش، راهبرد هایی جهت افزایش توانمندی های حافظه ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.