مقاله نقش تعاونیهای روستایی در بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعه موردی استان فارس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله نقش تعاونیهای روستایی در بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعه موردی استان فارس دارای ۲۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله نقش تعاونیهای روستایی در بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعه موردی استان فارس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش تعاونیهای روستایی در بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعه موردی استان فارس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله نقش تعاونیهای روستایی در بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعه موردی استان فارس :

مقاله نقش تعاونیهای روستایی در بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعه موردی استان فارس که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۹ در تعاون از صفحه ۱ تا ۲۵ منتشر شده است.
نام: نقش تعاونیهای روستایی در بازاریابی محصولات کشاورزی مطالعه موردی استان فارس
این مقاله دارای ۲۵ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله تعاونی روستایی
مقاله بازاریابی
مقاله محصولات کشاورزی
مقاله استان فارس

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
این مطالعه با هدف بررسی نقش شرکتهای تعاونی روستایی استان فارس در بازاریابی محصولات تولیدی اعضا و امکانات توسعه آن انجام گرفت. جامعه آماری مورد مطالعه شامل ۷۶۵ عضو تعاونیهای روستایی در ۱۷ تعاونی است. اطلاعات مورد نیاز از طریق تکمیل پرسشنامه از اعضای تعاونیهای منتخب شهرستانهای شیراز، داراب، اقلید، کازرون و مرودشت در سال ۱۳۸۴به دست آمد. در این مطالعه برای بررسی دقیق اثر ویژگیهای اعضا بر تمایل به مشارکت در انجام امور بازاریابی و فروش محصولات از طریق تعاونیها، از روش تحلیل تشخیصی استفاده شد.
بر اساس یافته ها مشخص گردید که تعاونیهای روستایی در زمینه بازاریابی محصولات تولیدی اعضا نقش چندانی ندارند و توزیع کالاهای مصرفی و برخی نهاده ها مانند کود مهمترین فعالیت آنها را تشکیل می دهد؛ اما علی رغم این نقش اندک تعاونیها، اغلب اعضا مایلند با توجه به امتیازاتی همانند دریافت قیمت بالاتر و فروش مطمئن، محصول خود را از کانال تعاونیهای روستایی به فروش برسانند. یافته های تحقیق همچنین نشان داد که بیشتر اعضا به دلیل نیاز مالی، امکان نگهداری محصول و فروش آن پس از برداشت را ندارند و با توجه به حضور گسترده واسطه ها، بخش قابل ملاحظه ای از محصول اعضا قبل یا هنگام برداشت توسط این گروه ها خریداری می شود. مهمترین محدودیت تعاونیها در فعالیتهای بازاریابی کمبود امکانات مالی و فیزیکی است. در پایان مقاله، پیشنهادهایی به منظور رفع محدودیتها ارایه شده است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.