آشنایی با مفاهیم کیفیت ۴۵ ص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : ۴۵

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : ۴۵ صفحه

عنوان فصل ۱ – اطلاعاتی درباره سازمان بین المللی استاندارد (ISO) -Iso ، سازمان پشت صحنه حامی ISO 9000 -سازمانی بیش از فقط ISO 9000 -نام ISO -غیر دولتی -اختیاری -اتفاق نظر -وظیفه ISO -رعایت استانداردها -صدور گواهی ISO 9000 -علامت ISO -خانواده ISO 9000 – QSAR -و سرانجام فصل ۲- مبانی مدیریت کیفیت – مقدمه و توضیح مفاهیم – تغییر در مفهوم کیفیت – مفهوم کیفیت – کیفیت از دیدگاه ایزو ۹۰۰۰ – مدیریت کیفیت – اهداف مدیریت کیفیت – فایده نظام مدیریت کیفیت عنوان فصل ۳- نظام مدیریت براساس استانداردهای ISO 9000 – مدلهای اجرایی استانداردهای ISO 9000 ویرایش سال ۱۹۹۴ – ایزو ۹۰۰۱ – ایزو ۹۰۰۲ – ایزو ۹۰۰۳ – استانداردهای سیستم مدیریت کیفیت ISO 9000- 2000 ۱- مدل فرآیندی ۲-توالی ۳- بهبود مستمر ۴- رضایت مشتری ۵- منابع ۶- لغات و اصطلاحات ۷- مطابقت با ISO 14001 ۸- مدلهای اجرایی استانداردهای ISO 9000 ویرایش سال ۲۰۰۰ فصل ۴ – متن استاندارد ISO 9001 – 2000 0- مقدمه ۰- ۱- کلیات ۰-۲- نگرش فرآیندی ۰-۳- ارتباط با ISO 9004 ۰-۴- سازگاری با سایر سیستم های مدیریت ۱- دامنه کاربرد ۱-۱- کلیات ۱-۲- کاربرد ۲- استاندارد مرجع ۳- واژگان و تعاریف عنوان ۴- سیستم مدیریت کیفیت ۱-۴- نیازمندی های عمومی ۲-۴- الزامات کستند سازی ۴-۲-۱- کلیات ۴- ۲- ۲- نظامنامه کیفیت ۴-۲-۳- کنترل مستندات ۴-۲-۴- کنترل سوابق کیفیت ۵- مسئولیت مدیریت ۵-۱- تعهد مدیریت ۵-۲- تمرکز بر مشتری (مشتری گرایی) ۵-۳- خط مشی کیفیت ۵-۴- طرح ریزی ۵-۴-۱- اهداف کیفیتی ۵-۴-۲- طرح ریزی سیستم مدیریت کیفیت ۵-۵- مسئولیت، اختیارات و ارتباطات ۵-۵-۱- مسئولیت و اختیار ۵-۵-۲- نماینده مدیریت ۵-۵-۳- ارتباطات داخلی ۵-۶- بازنگری مدیریت ۵-۶-۱- کلیات ۵-۶-۲- ورودی های بازنگری ۵-۶-۳- خروجی های بازنگری ۶- مدیریت منابع ۶-۱- تامین منابع عنوان ۷-۵-۳- شناسایی و ردیابی ۷-۵-۴- اموال مشتری ۷-۵-۵- نگهداری و محافظت از محصول ۷-۶- کنترل وسایل پایش و اندازه گیری ۸- اندازه گیری ، تجزیه و تحلیل و بهبود ۸-۱- کلیات ۸-۲- پایش و اندازه گیری ۸-۲-۱- رضایت مشتری ۸-۲-۲- ممیزی داخلی ۸-۲-۳- پایش و اندازه گیری فرآیندها ۸-۲-۴- پایش و اندازه گیری محصول ۸-۳- کنترل محصول نامنطق ۸-۴- تجزیه و تحلیل داده ها ۸-۵- بهبود ۸-۵-۱- بهبود مستمر ۸-۵-۲- اقدامات اصلاحی ۸-۵-۳- اقدام پیشگیرانه – پیوست (ارتباط بین ISO 9001- 1994 و ISO 9001 – 2000) -پیوست (ارتباط بین ISO 9001 – 2000 و ISO 90

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.