تحقیق ساختار آموزشی برزیل ۲۱ ص


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : ۲۲

فرمت فایل : ورد

قسمتی از محتوی فایل

تعداد صفحات : ۲۲ صفحه

ساختار آموزشی برزیل نظام آموزشی برزیل شامل موسسات دولتی ( فدرال ، ایالت وشهری ) وموسسات خصوصی که از پیش دبستانی ، دبستان ( مقطع اول ) ومتوسطه ( مقطع دوم ) تا مقاطع دانشگاه وکارشناسی ارشد ودکتری تقسیم بندی می شود .
آموزش برای سنین ۷ تا ۱۴سال اجباری می باشد ، آموزش ملی در تمامی مقاطع آزاد است .
مدارس غیر انتفاعی واجد شرایط دریافت کمک مالی دولتی می باشند .
مجلس سال ۱۹۸۸ برزیل ، ۲۵ % از درآمدهای مالیالت خارجی وایالتی را به آموزش وپرورش اختصاص داد.
پیشرفتهای چشمگیری در ساختار آموزشی برزیل در ۲۵ سال گذشته صورت گرفته است .
در سال ۱۹۶۴ ، ۱۰ میلیون دانش آموز ودانش جو در تمامی مقاطع تحصیلی حضور داشتند .
درسال ۱۹۹۰این رقم به ۶/۳۷ میلیون دانش آموز ودانشجو بالغ گردید که از این تعداد ۹/۳ میلیون در مقطع پیش دبستان ، ۲/۲۸ میلیون در مقطع دبستان ، ۸/۳ میلیون در مقطع متوسطه و۷/۱ میلیون در دانشگاه به کس آموزش ودانش مشغول بوده اند .
با وجود این پیشرفت ، کمتر از ۴۰% از جنعیت سنی دبیرستان در مدرسه ثبت نام کرده اند .
نظام آموزشی برزیل به شرح ذیل به صورت خلاصه ارائه گردیده است: آموزش پایه سن آغاز دوره : ۷ سالگی سن اتمام دوره :۱۴ سالگی آموزش ابتدایی طول دوره : ۸ سال بین سطوح سنی ۷ سال تا ۱۴سال مدرک اعطایی : CERTIEICADO DE CONCLUSAO DE PRIMEIRO GRAU آموزش متوسطه طول دوره : ۳ سال بین سطوح سنی ۱۵ سال تا ۱۷ سال مدرک اعطایی : DIPLOMA DE SEGUNDO GRAU آموزش فنی نوع مدرسه : مدرسه فنی متوسطه (هنرستان) طول دوره : ۴ سال بین سطوح سنی ۱۵ سال تا ۱۸ سال مدرک اعطایی : DIPLOMA DE TECNICO DE NIVEL MEDIO آموزش پیش دبستانی ساختار آموزشی آموزش پیش دبستانی مدت زمان ۲ سال طی سنین۶-۴ سالگی به کودکان ارائه می گردد.
برنامه های آموزشی از طریق سازمان یا نهادی که اداره و مدیریت مؤسسه را به عهده دارد تعیین می گردد .
تعداد کل معلمان تعداد کل ثبت نامی تعدادمدارس سال  ۲۵۶۲۰۸ ۵۲۸۳۸۹۴ ۵۷۸۴۲ ۱۹۹۱  ۲۵۸۱۵۷ ۵۵۷۴۵۱۴ ۷۱۰۵۳ ۱۹۹۲  ۲۷۲۶۱۹ ۵۷۸۰۵۶۶ ۸۴۳۶۶ ۱۹۹۳  ۲۷۴۵۸۲ ۵۶۸۶۷۶۲ ۹۳۲۱۴ ۱۹۹۴  - ۵۷۴۹۲۳۷ - ۱۹۹۵  - ۵۷۱۴۳۰۳ - ۱۹۹۶  اهداف آموزشی .
فراهم نمودن شرایط مناسب جهت ترقی جسمی ، عاطفی ، درک ذهنی و اجتماعی کودک .
افزایش دانش و تجربه و علاقمند نمودن به تحول ماهیت در زندگی پویا .
اطمینان دادن به تاثیرگذاربودن روابط و عملکرد کودک در همبستگی ، آزادی ، تعاون و احترام در جامعه آموزش همگانی استراتژیهای کلی برنامه‌ آموزشی ملی که توسط دولت مرکزی به پارلمان ملی ارجاع داده شده بود پس از یکسری مذاکرات جامعه با ابالت و شهرها، ‌یک ابزار استراتژیک یا پایه‌ای را برای رسیدن به اهداف مد نظر قرار گرفته در آموزش برای همه طرح‌ها ایجاد کرد.
در مرحله ….
.
آن می‌تواند به‌عنوان یک قانون اجرا شود و همه‌آژانسهای دولتی مختلف در نشر یک مساعی با سازمان‌های اجتماعی مجبور خواهند بود تا با اهداف بیان شده در آن موافقت کنند.
دومین ابزار استراتژیک مهم برای به‌کارگیری سیاست آموزش ملی برای همه (EFA) تقویت کردن و بهبود سیستم ارزیابی ملی در همه‌سطوح آموزشی است.
این ابزار محکم گردیده بود از طریق یک آژانس د

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.