پاورپوینت مدیریت رفتار سازمانی ۲۶ اسلاید


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این پروژه فقط به صورت فایل (با پسوند) zip ارائه میگردد
تعداد صفحات فایل : ۲۶

قسمتی از محتوی پاورپوینت

تعداد اسلاید : ۲۶ صفحه

۱ هدف از ارتباطات بوجود آوردن تغییرات لازم در رفتار یا تغییر در آن دسته از شرایطی است که سازمان بر آنها کنترل دارد هدف ارتباطات ۲ ۱- یک طرفه : ارسال پیام از ناحیه فرستنده بدون انتظار دریافت بازخورد ۲- دو طرفه : ارسال پیام و دریافت بازخورد از گیرنده پیام انواع ارتباطات ۳ ۱- اختلاف در ادراک ۲- اختلاف زبان ۳- صدا ( شلوغی ) ۴- عواطف ۵- ناسازگاری ارتباطات کلامی و غیر کلامی ۶- عدم اعتماد موانع ارتباطات اثربخش ۴ با شناسایی دقیق هر یک از موانع موجود بر سر راه ارتباطات و برنامه ریزی مناسب برای آن مانع می توان به ارتباطات اثربخش دست یافت غلبه بر موانع ارتباطات بین افراد ۵ مدل فرآیند ارتباطات فرستنده (منبع) به رمز آوردن پیام کانال پیام رمز گشایی گیرنده باز خورد انتقال دریافت دریافت انتقال صدا ۶ ۱- فرستنده پیام (منبع) ۴- کانال (وسیله انتقال) ۲- به رمز درآوردن ۵- رمز گشایی ۳- خود پیام (سخنان،نوشتجات،علائم) ۶- پارازیت ۷- بازخورد عناصر عمده فرآیند ارتباطات ۷ یعنی استفاده از علائم ، اشارات بدنی و بیانات چهره ای و .
.
.
و بطور کلی استفاده از زبان حرکات و سکوت جهت انتقال مفاهیم و معانی ارتباط غیر کلامی ۸ بازخورد یعنی واژگونی فرآیند ارتباطات بعبارتی انعکاس ارتباطات از طرف گیرنده به فرستنده تعریف بازخورد ۹ ارتباطی را موفق می نامند که استنباط فرستنده و گیرنده از پیام یکسان باشد ، یعنی گیرنده پیام منظور فرستنده را بطور دقیق فهمیده باشد تعریف ارتباط موفق ۱۰ ۱- تصویری (پدیداری) ۲- عاطفی (هیجانی) ۳- سامعی (شنیداری یا آهنگینی) ۴- واژه ای (کمی یا استدلالی) سیستم های مختلف حسی افراد ۱۱ – دوست دارند دنیای روانی خود را مصور نشان دهند – به فاصله علاقه دارند – در سمینارها در آخر سالن می نشینند – در دفتر کاری ، صندلی مراجعان را روبروی میز خود می چینند ویژگی های افراد تصویری ۱۲ – به فاصله کمتر علاقه مند هستند – با افراد از موضع آرام و غیر تهدیدی صحبت می کنند – در دفتر کار صندلی ارباب رجوع را در کنار میز خودشان قرار می دهند خصوصیات افراد عاطفی ۱۳ – موقع گوش دادن ، سرشان را پایین می اندازند – در سالن های سخنرانی در پهلوها (راست یا چپ سالن) می نشینند – داده ها را در حد امکان خلاصه می نمایند ویژگی های افراد سامعی ۱۴ ۱- از نمادها ، اعداد و واژه ها بیشتر استفاده می کنند ۲- به منطقی بودن اطلاعات دریافتی تمایل بیشتری دارند ۳- دوست دارند اصطلاحات دقیقاً برایشان تعریف شود خصوصیات افراد کمی ۱۵ به آن دسته از کانال های ارتباطی اشاره دارد که بطور رسمی و از طریق خطوط سلسله مراتب اختیار و مسئولیت طراحی شده و مرزهای مشخصی دارد سیستم ارتباطات رسمی ( اداری ) ۱۶ ۱- الگوی چرخی ۲- الگوی y 3- الگوی حلقه ای ۴- الگوی زنجیری ۵- الگوی همه جانبه انواع الگوهای ارتباطی ۱۷ نمودار شبکه های ارتباطی زنجیر همکاران همه جانبه حلقه ای ( عضو مرکزی وجود ندارد ، روابط متقابل است ) Y چرخی شبکه متمرکز ( اطلاعات به طرف عضو مرکزی جریان دارد ) جهت جریان اطلاعات = عضو مرکزی = عضو محیطی = ۱۸ به ارتباطات خا

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.