مبانی نظری و پیشینه تحقیق برونسپاری خدمات شهری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق برونسپاری خدمات شهری دارای ۶۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق برونسپاری خدمات شهری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه تحقیق برونسپاری خدمات شهری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق برونسپاری خدمات شهری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق برونسپاری خدمات شهری :

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق برونسپاری خدمات شهری
فهرست

۱-۲- مقدمه ۲۱

۲-۲- سابقه برونسپاری ۲۲

۳-۲- روندهای اخیر در برونسپاری ۲۳

۴-۲- مخاطرات برونسپاری ۲۶

۵-۲- منشاء مخاطرات ۲۷

۶-۲- برونسپاری ؛ یک اقدام کلیدی تجاری ۳۲

۷-۲- مقایسه تطبیقی برونسپاری با اصول اقتصادی ۳۳

۸-۲- دلایل برونسپاری و منافع مورد انتظار ۳۴

۹-۲- برونسپاری چیست؟ ۳۷

۱۰-۲- دلایل بررسی برونسپاری ۳۸

۱۱-۲- سطوح برونسپاری ۳۹

۱۲-۲- فرآیند اجرایی برونسپاری ۳۹

۱۳-۲- خدمات شهری شهرداری تهران ۵۰

۱-۱۳-۲ فضای سبز شهری ۵۲

۲-۱۳-۲ضرورت ایجادفضای سبز شهری: ۵۳

۳-۱۳-۲ کارکردهای فراغتی فضای سبز ۵۵

۴-۱۳-۲- چشم اندازهای حوزه معاونت خدمات شهری : ۵۷

۵-۱۳-۲- اهداف حوزه معاونت خدمات شهری : ۵۷

۶-۱۳-۲- وظایف سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران ۵۸

۷-۱۳-۲- خلاصه فعالیت‌های سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهر تهران ۵۹

۸-۱۳-۲- فعالیتهای در دست اقدام سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران ۶۰

۹-۱۳-۲- پروژه های آتی سازمان پارکها و فضای سبز شهر تهران ۶۱

۱۴-۲- مروری بر تحقیقات صورت گرفته در کشور ۶۳

۱۵-۲- مروری بر فصل دوم ۶۴

۱۶-۲ مدل تحلیلی تحقیق ۶۵

۱-۲- مقدمه

از زمان انقلاب صنعتی، شرکتها همواره در صدد بوده اند تا مزیتهای رقابتی شان را برای افزایش سودآوری و سهم بازار ارتقاء دهند. مدل و نگرش حاکم بر صنایع پس از جنگ جهانی دوم، یک شرکت بزرگ یکپارچه بود که هم مالک دارایی هایش بود و هم مدیریت و کنترل فعالیتها را راساً بر عهده داشت. در آن دوره، متفکران متعددی همچون مارکس، کینز، گالبرایت و… در نظریه های اقتصادی خود و مدیران برجسته ای چون هنری فورد و… در عمل، جنبه های مثبت عملکرد اقتصادی صنایع بزرگ و تولید انبوه را مورد تاکید قرار می دادند و مدیران را به ادغام و یکپارچه سازی در همه ابعاد آن ترغیب می­کردند ( Loncdale , 2000 ) .

شرکتها در ادامه تلاش خود و در شرایط رقابت برای تصرف بازارهای جهانی در دهه ۱۹۷۰، به این موضوع رسیدند که فاقد چابکی لازم برای رقابت پذیری هستند و با یک ساختار مدیریتی متورم و لخت مواجهند. بسیار به این موضوع اذعان شده است که شرکتهای بزرگ و جهانی، در بازار ناکارآمد می باشند. در نتیجه برخی مطالعات، معطوف به بررسی علل این امر گردید ( Chen , 2004 : 419 ) .زمانی که در اوایل دهه ۱۹۸۰ میلادی این ناکارآمدی با شروع رکود اقتصاد جهانی همراه شد، این اعتقاد توسعه پیدا کرد که علت ناکارآمدی شرکتها، پیوند و گسترش­های همه جانبه آنهاست. بنابراین اجماعی حاصل شد که استراتژیهای شرکت باید سمت و سویی معکوس پیدا کنند و شرکتها برای افزایش انعطاف پذیری و خلاقیت، بهتر است توان و تلاش خود را تنها بر تعداد محدودی فعالیت متمرکز نمایند.

اگرچه در برخی یافته­های اقتصاددانان بطور تلویحی به رویکرد برونسپاری اشاره دارد؛ با اینحال، تغییرات حاصل شده در زمینه استراتژی شرکتها بیشتر حاصل تفکرات پیشگامان علم مدیریت همچون “تام پیترز” بود که تفکر جدیدی را پایه گذاری کرد. این تفکر که در سال ۱۹۸۲ میلادی مطرح شد، بر این موضوع تاکید داشت که شرکتها بر تجارت اصلی­شان متمرکز شوند. به این ترتیب، مفهومی تحت عنوان “شایستگی محوری” مطرح شد و توسعه یافت. برخی شرکتها سازماندهی مجدد را آغاز کردند. آنها سعی داشتند فعالیتهایی را که فاقد توانایی رقابتی در آنها می باشند، به شرکتهای واجد صلاحیت واگذار نمایند. این مساله، مستلزم شناسایی و تفکیک فرآیندهای کلیدی از سایر فرآیندها و تلاش برای برونسپاری سایر فرآیندها بود ( Loncdale , 2000 ) .

آزادسازی سرمایه(سرمایه برداری) ادغام

برونسپاری یکپارچگی عمودی

برونسپاری یکپارچگی داخلی فعالیتهای پشتیبانی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.