مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک در ایران و مالزی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک در ایران و مالزی دارای ۱۶۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک در ایران و مالزی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک در ایران و مالزی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک در ایران و مالزی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک در ایران و مالزی :
جزئیات:
توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بانکداری الکترونیک در ایران و مالزی
فهرست
تاریخچه و چگونگی پیدایش بانکداری…………………………………………………………………………………………….۱۱
تاریخچه پیدایش بانکداری الکترونیکی…………………………………………………………………………………………..۱۲
دوره اول: اتوماسیون پشت باجه………………………………………………………………………………………………………۱۳
دوره دوم: اتوماسیون جلوی باجه…………………………………………………………………………………………………….۱۳
دوره سوم: متصل کردن مشتریان به حسابهایشان………………………………………………………………………….۱۴
دوره چهارم: یکپارچه سازی سیستمهاو مرتبط کردن مشتری با تمامی عملیات بانکی………………..۱۵
مقایسه بانکداری سنتی با بانکداری الکترونیکی……………………………………………………………………………..۱۷
انتقال الکترونیکی وجوه…………………………………………………………………………………………………………………..۱۹
مفهوم انتقال الکترونیکی وجوه……………………………………………………………………………………………………….۲۰
اهمیت و جایگاه انتقال الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………۲۳
مزایا وویژگیهای بکارگیری انتقال الکترونیکی وجوه………………………………………………………………………۲۴
نحوه عملکرد انتقال الکترونیکی وجوه…………………………………………………………………………………………….۲۶
انواع سیستمهای انتقال الکترونیکی وجوه………………………………………………………………………………………۲۷
بانکداری الکترونیکی مصرف کننده(در سطح مشتری)………………………………………………………………….۲۸
ماشین خود پرداز…………………………………………………………………………………………………………………………….۲۸
ماشین های نقطه فروش…………………………………………………………………………………………………………………۲۹
بانکداری تلفنی………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۰
بانکداری اینترنتی……………………………………………………………………………………………………………………………۳۱
بانکداری خانگی/دفتری…………………………………………………………………………………………………………………..۳۱
بانکداری الکترونیکی بین بانکی……………………………………………………………………………………………………..۳۲
کارتهای پلاستیکی(بانکی)در بانکداری الکترونیکی……………………………………………………………………….۳۳
معماری سیستم های پرداخت الکترونیکی…………………………………………………………………………………….۳۵
ویژگی سیستمهای پرداخت الکترونیکی مناسب……………………………………………………………………………۳۵
سوئیفت…………………………………………………………………………………………………………………………………………..۳۷
کارتهای بانکی(اعتباری)…………………………………………………………………………………………………………………۳۸
تعریف و مفهوم کارتهای بانکی(اعتباری)……………………………………………………………………………………….۳۸
تاریخچه کارتهای اعتباری………………………………………………………………………………………………………………۳۹
مزایای استفاده از کارتهای اعتباری………………………………………………………………………………………………..۴۱
انواع کارتهای اعتباری…………………………………………………………………………………………………………………….۴۲
انواع کارت از لحاظ فناوری ساخت………………………………………………………………………………………………..۴۴
انواع کارتها به لحاظ گستره جغرافیایی کاربرد………………………………………………………………………………۴۷
مسائل و مشکلات کارتهای اعتباری(بانکی)…………………………………………………………………………………..۴۸
پول الکترونیکی………………………………………………………………………………………………………………………………۴۹
تعریف پول الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………………………..۴۹
اهمیت و مزایای پول الکترونیکی…………………………………………………………………………………………………..۵۰
انواع پول الکترونیکی……………………………………………………………………………………………………………………..۵۴
معایب و پیامدهای منفی پول الکترونیکی…………………………………………………………………………………….۵۵
پرداخت الکترونیکی صورت حسابها………………………………………………………………………………………………۵۷
بررسی وضعیت بانکداری الکترونیکی در ایران……………………………………………………………………………..۵۸
تاریخچه بانکداری در ایران……………………………………………………………………………………………………………۵۸
بانکداری الکترونیکی در ایران……………………………………………………………………………………………………….۵۹
کارتهای بانکی در ایران………………………………………………………………………………………………………………….۶۰
شبکه تبادل اطلاعات بانکی(شتاب)………………………………………………………………………………………………۶۳
مرکز هماهنگی تبادل اطلاعات بین بانکی(مهتاب)……………………………………………………………………..۶۴.
سوئیفت………………………………………………………………………………………………………………………………………….۶۴
VSAT…………………………………………………………………………………………………………………………………………65
سیستمهای یکپارچه بانکی……………………………………………………………………………………………………………۶۷
تلفن بانک………………………………………………………………………………………………………………………………………۶۷
تجارت بانکهای کشور در خصوص بانکداری الکترونیکی………………………………………………………………۶۷
سیستم مالی مالزی……………………………………………………………………………………………………………………….۷۵
ساختار سیستم مالی در مالزی……………………………………………………………………………………………………..۷۵
سیستم بانکی در مالزی………………………………………………………………………………………………………………..۷۸
بانکهای تجاری………………………………………………………………………………………………………………………………۷۸
شرکتهای مالی……………………………………………………………………………………………………………………………..۷۹
بانکهای سرمایه ای……………………………………………………………………………………………………………………….۸۰
بانکداری اسلامی…………………………………………………………………………………………………………………………..۸۰
موسسات تنزیل…………………………………………………………………………………………………………………………….۸۱
فاتر نمایندگی بانکهای خارجی در مالزی…………………………………………………………………………………….۸۲
بانکداری الکترونیکی در مالزی……………………………………………………………………………………………………..۸۲
دستگاه خود پرداز…………………………………………………………………………………………………………………………۸۳
بانکداری تلفنی……………………………………………………………………………………………………………………………..۸۵
بانکداری تلفن همراه…………………………………………………………………………………………………………………….۸۵
بانکداری کامپیوتر شخصی……………………………………………………………………………………………………………۸۶
مرکز بانکداری اتوماتیک……………………………………………………………………………………………………………….۸۶
بانکداری اینترنتی در مالزی…………………………………………………………………………………………………………۸۷
بانکداری مجازی……………………………………………………………………………………………………………………………۸۸
مزایای بانکداری مجازی……………………………………………………………………………………………………………….۹۱
بررسی و تحلیل اشکالات وارده بر بانکداری مجازی……………………………………………………………………۹۳
امنیت در بانک مجازی…………………………………………………………………………………………………………………۹۵
بانکداری مجازی در مالزی……………………………………………………………………………………………………………۹۶
۱-۲-تاریخچه و چگونگی پیدایش بانکداری
پیدایش بانکداری به قرنها پیش باز می گردد . در آن موقع اهداف بانکداری با زمان حال متفاوت بوده است ، قرنها پیش دریافت بهره قرض و کارمزد حفظ امانت ، سود قابل توجهی به همراه داشت . این موضوع به تدریج حس رقابت برخی از افراد را برانگیخت و با وجود مشکلات عدیده ای که برای جلب اعتماد عمومی داشتند اولین موسسات خصوصی ، جذب سپرده های مردم را راه انداختند . در اندک زمانی این مؤسسات توانستند فعالیتهای خود را از محدوده جذب سپرده و قرض دادن اموال خود و دیگران ، به خدمات بیشتری چون نقل و انتقال وجوه در داخل ، خرید و فروش انواع پولهای خارجی و در مواردی ایجاد اسناد اعتباری گسترش دهند . در نتیجه اولین بانک های خصوصی تشکیل گردید . این بانکها نه تهاه برای حفظ و نگهداری سپرده ها چیزی نمی گرفتند ، بلکه حاظر بودند در مقابل سپرده گذاری ، چند درصدی به عنوان پاداش بپردازند و این امر موجب روی آوردن مردم به سمت بانکهای خصوصی گردید . این روند به این صورت ادامه داشت و تحول اساسی زمانی رخ داد که صرافان می توانستند ، بجای پول نقد برای قرض گیرنده نیز رسید بپردازند و اینجا بود که مهمترین تحول در عرصه بانکداری یعنی خلق پول اعتباری صورت پذیرفت و به این ترتیب صرافان توانستند متناسب با اعتبارشان چند برابر اندوخته های مردم رسید بینشان پخش کنند و پولهای واقعی را به عنوان پشتوانه برای مراجعات احتمالی نگه داشته و با این ابداع حرفه صرافی و بانکداری به یکی از پر درآمدترین مشاغل تبدیل گردید . بعد از تسلط کلیسا بر امور مردم به دلیل سخت گیری های شدید مقامات کلیسا در مقابل قرض های با بهره ، این حرفه با مشکل جدی مواجه گشته و تا حدود زیادی از رونق افتاد. در این دوران گردانندگان عمده چنین مراکزی ، یهودیان بودند. چرا که طبق تفسیرشان از آیین یهود گرفتن ربا و بهره از غیر یهودی را مجاز می دانستند . با پایان جنگهای صلیبی و آشنایی اروپاییان با کشورهای مسلمان و فرهنگ و تمدن اسلامی ، دوره جدیدی از تجارت و بازرگانی بین الملل بین شرق و غرب شکل گرفت و در قرنهای چهارده و پانزده میلادی اهمیت فوق العاده ای یافت . گسترش بازرگانی ، تنوع پولهای رایج ، مشکلات نقل و انتقال مسکوکات ، نیاز تجار و پیشه وران به سرمایه های مالی و …….. عوامل مختلفی بودند که ضرورت تجدید حیات مؤسسات پولی و بانکی را طلب می کرد
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.