مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی‌ های تقسیم سود


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی‌ های تقسیم سود دارای ۸۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی‌ های تقسیم سود  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی‌ های تقسیم سود۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی‌ های تقسیم سود،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی‌ های تقسیم سود :

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق استراتژی‌ های تقسیم سود
فهرستــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ

۱-۲- مقدمه. ۱۷

۲-۲- استراتژی‌های تقسیم سود. ۲۰

۳-۲- جانمایی استراتژی تقسیم سود. ۲۱

۴-۲- خط مشی تقسیم سود و چرخه عمر شرکت. ۲۲

۵-۲- اهداف سیایت تقسیم سود. ۲۳

۶-۲- عوامل موثر بر سیاست تقسیم سود. ۲۴

۱-۶-۲- نقدینگی. ۲۴

۲۶-۲- بازپرداخت بدهی ‌ها. ۲۴

۳۶-۲- ثبات سودآوری. ۲۵

۴۶-۲- سیاست تقسیم سود رقبا. ۲۵

۵۶-۲- علایق سرمایه گذاران. ۲۵

۶۶-۲- سود آوری فرصت‌های آتی. ۲۶

۷۶-۲- الویت های مالیاتی. ۲۶

۸۶-۲- الزامات قانونی. ۲۷

۹۶-۲- تأثیرات هشدار دهنده. ۲۷

۱۰۶-۲- ملاحظات هزینه‌ای. ۲۸

۱۱۶-۲- تورم. ۲۸

۱۲۶-۲- کنترل. ۲۸

۱۳۶-۲- هزینه‌های نقل و انتقال و تقسیم پذیری سهام. ۲۹

۱۴۶-۲- هزینه‌های مربوط به انتشار سهام جدید . ۲۹

۱۵۶-۲- توانایی استقراض . ۳۰

۱۶۶-۲- فرار از مالیات به سبب انباشت نامعقول سود. ۳۰

۱۷۶-۲- نرخ رشد و توسعه شرکت. ۳۱

۱۸۶-۲- تأثیر دوره تجاری. ۳۱

۱۹۶-۲- نوع شرکت. ۳۱

۲۰۶-۲- هزینه نمایندگی . ۳۲

۲۱۶-۲- درجه اهرم مالی. ۳۲

۷۲- تعیین سیاست تقسیم سود. ۳۳

۱-۷-۲- سیاست تقسیم باقیمانده سود. ۳۳

۲-۷-۲- ثبات سود نقدی. ۳۴

۳-۷-۲- سیاست سود نقدی بینابین. ۳۴

۸-۲- سود سهام در مقابل عایدات سرمایه‌ای. ۳۵

۹-۲- تئوری‌های مطرح در حوزه سیاست تقسیم سود. ۳۶

۱-۹-۲- نظریه نامربوط بودن تقسیم سود. ۳۶

۲-۹-۲- نظریه پرنده در دست. ۳۸

۳-۹-۲- نظریه ترجیح مالیاتی. ۳۹

۱۰-۲- عواملی که سود نقدی کم را توجیه می‌کنند. ۳۹

۱۱-۲- عواملی که سود نقدی زیاد را توجیه می‌کنند. ۴۰

۱۲-۲- نظریات توجیه کننده مقدار سود تقسیمی. ۴۰

۱۳-۲- شیوه‌های پرداخت سود سهام. ۴۱

۱-۱۳-۲- پرداخت سود نقدی. ۴۲

۲-۱۳-۲- پرداخت سود تعهد شده. ۴۲

۳-۱۳-۲- پرداخت سود سهمی. ۴۲

۴-۱۳-۲- تجزیه سهام. ۴۳

۱۴-۲- رابطه پروژه‌ها و جریان نقد شرکت با سیاست تقسیم سود. ۴۳

۱۵-۲- مطالعات تجربی در کشورهای مختلف. ۴۵

۱۶-۲- مطالعات تجربی در ایران. ۵۵

۱۷-۲- خلاصه ۶۰

ل دوم: مبانی نظری و پیشینه تحقی

۱-۲- مقدمه

شاید بتوان سه مفهوم بنیادین را لایه‌های اصلی مالی شرکتی تلقی کرد. سرمایه‌گذاری، تأمین مالی و سود نقدی؛ و هدف بیشینه کردن ارزش شرکت که هسته‌ی اصلی تئوری مالی شرکتی می‌باشد. سرمایه‌گذاری تعیین می‌کند شرکت در چه منابعی باید سرمایه‌گذاری کند، تأمین مالی ترکیب منابع لازم جهت سرمایه‌گذاری را مشخص می‌نماید و سود نقدی به این پرسش که چه میزان از سود باید مجدداً سرمایه‌گذاری شده و چه مقدار باید به سهامداران شرکت پرداخت شود، پاسخ می‌دهد. اگر سرمایه‌گذاری‌هایی که حداقل نرخ بازده را تأمین کنند، وجود نداشته باشد، سود به مالکان شرکت پرداخت می‌شود. (Damodaran,2004)

سود نقدی به صورت نقد پرداخت می‌شود و همه افراد به آن علاقمندند. حال سؤال این است که آیا شرکت باید سود را به صورت نقدی به سهامداران بپردازد یا اکنون پول نقد را سرمایه‌گذاری کند و بعداً سود آن را بپردازد؟ بنابراین سیاست تقسیم سود، الگوی زمانی پرداخت سود است. در این زمینه سؤالی که اهمیت خاص دارد این است که شرکت اکنون چه درصدی از سود را باید تقسیم کند؟ این همان سؤال سیاست تقسیم سود است. (Ross,et. al. ,2002)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.