مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش درمانی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش درمانی دارای ۹۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش درمانی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش درمانی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش درمانی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش درمانی :

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همراه با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

مبانی نظری و پیشینه تحقیق نمایش درمانی
فهرست مطالب

-۲کم توانی ذهنی …………………………………………………………………………..۱۵

۱-۱-۲شیوع ……………………………………………………………………………………..۱۷

۲-۱-۲طبقه بندی کم توانی ذهنی ………………………………………………………… ۱۸

۱-۲-۱-۲طبقه بندی انجمن امریکایی کم توانی ذهنی………………………………..۱۸

۲-۲-۱-۲طبقه بندی بر اساس انتظارهای آموزش پذیری……………………………..۲۰

۳-۱-۲ویژگی های شناختی دانش آموز کم توان ذهنی………………………………………۲۱

۴-۱-۲ویژگی های عاطفی و روانی کودکان کم توان ذهنی…………………………….۲۴

۲-۲ فراخنای توجه………………………………………………………………………………۲۶

۱-۲-۲فیزیولوژی توجه………………………………………………………………………..۲۷

۲-۲-۲عوامل موثر در توجه…………………………………………………………………..۳۰

۳-۲-۲انواع توجه……………………………………………………………………………….۳۱

۴-۲-۲عملکردهای توجه………………………………………………………………………۳۳

۵-۲-۲کمبود توجه……………………………………………………………………………………………..۳۸

۶-۲-۲درمان ………………………………………………………………………………………………………۴۰

۷-۲-۲کم توانی ذهنی و اهمیت توجه……………………………………………………۴۲

۳-۲نمایش درمانی……………………………………………………………………………………………….۴۴

۱-۳-۲تاریخچه نمایش درمانی …………………………………………………………………………..۴۵

۱-۲-۳-۲انجمن نمایش درمانگران بریتانیا………………………………………………………….۴۷

۲-۲-۳-۲انجمن ملی نمایش درمانی امریکا……………………………………………..۵۰

۳-۳-۲ابزار نمایش درمانی……………………………………………………………………..۵۲

۴-۳-۲اهداف نمایش درمانی………………………………………………………………….۵۸

۵-۳-۲رویکردهای نمایش درمانی……………………………………………………………۵۸

۱-۵-۳-۲دیدگاه انسان شناسی/آیینی جنینگز……………………………………………..۵۹

۲-۵-۳-۲نظریه نقش رابرت لندی……………………………………………………………۶۰

۳-۵-۳-۲دیدگاه پنج مرحله ای امونا……………………………………………………….۶۱

۶-۳-۲روان نمایش درمانی و نمایش درمانی………………………………………………۶۲

۷-۳-۲نمایش درمانی برای کودکان…………………………………………………………۶۴

۸-۳-۲نمایش درمانی در آموزش ویژه……………………………………………………..۶۵

۹-۳-۲استفاده از نمایش درمانی برای افراد دارای مشکلات یادگیری……………..۶۷

۱۰-۳-۲توجه در نمایش درمانی………………………………………………………………۶۸

۱۱-۳-۲اجزاء جلسات نمایش درمانی………………………………………………………..۶۹

۴-۲بررسی متون…………………………………………………………………………………..۷۲

۱-۴-۲تحقیقات انجام شده داخلی……………………………………………………………۷۲

۲-۴-۲تحقیقات انجام شده خارجی………………………………………………………….۷۳

۱-۲کم­توانی­ذهنی

هم اکنون تعاریف متعددی برای کم­توانی­ذهنی وجود دارد که جامع­ترین آنها توسط انجمن کم­توانی ذهنی امریکا ارائه شده است تعریفی که این انجمن در سال ۱۹۸۳ ارائه کرد چنین است: کم­توانی­ذهنی به کارکرد هوش عمومی اطلاق می­گردد که به طور قابل ملاحظه­ای زیر متوسط است و منجر به اختلالاتی در رفتار انطباقی شده یا با چنین اختلالاتی همراه است و در جریان دوره تحول ظاهر می­شود (اسکلاک، لوکاسون، شوگرن و همکاران، ۲۰۰۷ به نفل از AAIDD).

کارکرد هوش عمومی، به عنوان نتایج حاصل از اجرای آزمون­های استاندارد شده هوش عمومی که به این منظور تهیه شده و با شرایط منطقه­ای یا کشوری، منطبق شده اند، تعریف می­شود.

به طور قابل ملاحظه­ای زیر متوسط به عنوان هوشبهر ۷۰ یا پایین­تر از ۷۰ در مقیاس­های استاندارد شده هوش تعریف می­شود، حد بالای هوشبهر به عنوان یک رهنمود است و برحسب پایایی آزمون هوش استفاده شده می­توان تا ۷۵ یا بیش از ۷۵ منظور شود.

رفتار انطباقی عبارت است از آن مقدار از معیارهای استقلال شخصی و مسئولیت اجتماعی مربوط به گروه همسن و هم فرهنگ را که فرد برآورده می­کند. انتظارات مربوط به رفتار انطباقی با تغییر سن تقویمی متفاوت است.

نقایص در رفتار انطباقی ممکن است در حوزه­های زیر ظاهر شود:

در خلال نوزادی و اوایل کودکی در حوزه­های: تحول مهارت­های حسی و حرکتی، مهارت­های ارتباطی، مهارت­های خودیاری و اجتماعی شدن.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.