ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع :

ادبیات و پیشینه‌ پژوهش با موضوع طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع
فهرست مطالب

ادبیات و پیشینه ی پژوهش

۱-۲ تعریف تکریم ………………………………………………………………. ۱۴

۲-۲ اهداف تکریم ……………………………………………………………… ۱۴

۳-۲ تعریف ارباب رجوع (مشتری) ……………………………………………. ۱۵

۴-۲ انواع دسته بندی مشتریان …………………………………………… ۱۵

۵-۲ تعریف رضایت مشتری …………………………………………………… ۱۵

۶-۲ مزایای رضایت مشتری ……………………………………………………. ۱۶

۷-۲ تعریف مشتری مداری …………………………………………………… ۱۷

۸-۲ تقسیم بندی کرامت انسانی ومشتری مداری …………………………….. ۱۷

۹-۲ تعریف شفاف ومستند سازی ……………………………………….. ۱۸

۱۰-۲ مراحل مستند سازی …………………………………………………… ۱۸

۱۱-۲ مفاهیم اطلاع رسانی …………………………………………………… ۲۲

۱۲-۲ پایگاههای اطلاع رسانی ………………………………………………… ۲۳

۱۳-۲ طبقه بندی شیوه های اطلاع رسانی …………………………………. ۲۵

۱۴-۲ اهم شیوه های اطلاع رسانی …………………………………………… ۲۹

۱۵-۲ تعریف باز مهندسی واصلاح مجدد………………………………………… ۳۰

۱۶-۲ مفروضات باز مهن…………………………………………………………. ۳۰

۱۷-۲ اصول باز مهندسی ………………………………………………………. ۳۱

۱۸-۲ مراحل اصلاح وبهبود سیستم ها و روش های انجام کار…………………….. ۳۲

۱۹-۲ تعریف منشور اخلاقی ………………………………………………. ۴۰

۲۰-۲ هدفهای منشور اخلاقی ………………………………………………………. ۴۰

۲۱-۲ تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم ……………………………. ۴۱

۲۲-۲ مشکلات اجرای منشور اخلاقیات …………………………………………… ۴۲

۲۳-۲ تعریف فرم نظر سنجی ………………………………………………………. ۴۳

۲۴-۲ مروری بر پژوهش انجام شده در مورد تکریم ارباب رجوع (مشتری مداری)‌….. 44

۱- مطالعات نظری ……………………………………………………………….. ۴۴

۲- مطالعات تجربی …………………………………………………………………… ۴۵

۲-۱ پژوهش های انجام شده در خارج از ایران …………………………………………… ۴۵

۲-۲ پژوهش های انجام شده در ایران …………………………………………………۵۰

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.