ادبیات و پیشینه پژوهش با موضوع طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
ادبیات و پیشینه پژوهش با موضوع طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع دارای ۴۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد ادبیات و پیشینه پژوهش با موضوع طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز ادبیات و پیشینه پژوهش با موضوع طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی ادبیات و پیشینه پژوهش با موضوع طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن ادبیات و پیشینه پژوهش با موضوع طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع :
ادبیات و پیشینه پژوهش با موضوع طرح تکریم از دیدگاه ارباب رجوع
فهرست مطالب
ادبیات و پیشینه ی پژوهش
۱-۲ تعریف تکریم ………………………………………………………………. ۱۴
۲-۲ اهداف تکریم ……………………………………………………………… ۱۴
۳-۲ تعریف ارباب رجوع (مشتری) ……………………………………………. ۱۵
۴-۲ انواع دسته بندی مشتریان …………………………………………… ۱۵
۵-۲ تعریف رضایت مشتری …………………………………………………… ۱۵
۶-۲ مزایای رضایت مشتری ……………………………………………………. ۱۶
۷-۲ تعریف مشتری مداری …………………………………………………… ۱۷
۸-۲ تقسیم بندی کرامت انسانی ومشتری مداری …………………………….. ۱۷
۹-۲ تعریف شفاف ومستند سازی ……………………………………….. ۱۸
۱۰-۲ مراحل مستند سازی …………………………………………………… ۱۸
۱۱-۲ مفاهیم اطلاع رسانی …………………………………………………… ۲۲
۱۲-۲ پایگاههای اطلاع رسانی ………………………………………………… ۲۳
۱۳-۲ طبقه بندی شیوه های اطلاع رسانی …………………………………. ۲۵
۱۴-۲ اهم شیوه های اطلاع رسانی …………………………………………… ۲۹
۱۵-۲ تعریف باز مهندسی واصلاح مجدد………………………………………… ۳۰
۱۶-۲ مفروضات باز مهن…………………………………………………………. ۳۰
۱۷-۲ اصول باز مهندسی ………………………………………………………. ۳۱
۱۸-۲ مراحل اصلاح وبهبود سیستم ها و روش های انجام کار…………………….. ۳۲
۱۹-۲ تعریف منشور اخلاقی ………………………………………………. ۴۰
۲۰-۲ هدفهای منشور اخلاقی ………………………………………………………. ۴۰
۲۱-۲ تدوین منشور اخلاقی سازمان در ارتباط با مردم ……………………………. ۴۱
۲۲-۲ مشکلات اجرای منشور اخلاقیات …………………………………………… ۴۲
۲۳-۲ تعریف فرم نظر سنجی ………………………………………………………. ۴۳
۲۴-۲ مروری بر پژوهش انجام شده در مورد تکریم ارباب رجوع (مشتری مداری)….. 44
۱- مطالعات نظری ……………………………………………………………….. ۴۴
۲- مطالعات تجربی …………………………………………………………………… ۴۵
۲-۱ پژوهش های انجام شده در خارج از ایران …………………………………………… ۴۵
۲-۲ پژوهش های انجام شده در ایران …………………………………………………۵۰
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.