پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی :

vدنیای کسب و کار وسیع تر از همیشه در حال تغییر است و روش ها و مدل های قدیمی در معرض سرنگونی هستند و مدل های کسب و کار، مدل های درآمد، مدل های ارتباطی جای آنها را گرفته اند. کسب و کارهایی چالاک و انعطاف پذیر می باشند که به مدل های جدید توانمند شده باشند و به فناوری خوش آمد گفته باشند

پاورپوینت فصل سوم کتاب بازاریابی الکترونیکی
فهرست مطالب:

مقدمه

معانی ضمنی پیرامون تغییر در انواع مدل ها

بینش بازاریابی الکترونیکی

تجاری سازی محرک بسیاری از مدل های جدید

انواع مدل ها الکترونیکی

مدل های بازار الکترونیکی

مدل های ارتباطات دیجیتال

مدل های بازار یابی

تفاوت بین ارتباطات سنتی و رسانه اینترنتی

مدل هایی برای ارزیابی اثر بخشی ارتباطات آنلاین

وب ۲.۰ و مدل شبکه اجتماعی

عناصر وب ۳.۰

تحقیقات شبکه های اجتماعی

کسب ارزش از شبکه های اجتماعی

مدل های خرید مشتری

مدل های پایبندی

IDICمدل پایبندی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.