پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL دارای ۱۴۰ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL :

این پاورپوینت در۱۴۰ اسلاید به صورت کامل

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات بر مبنای ITIL

توضیح داده است.

برخی از عناوین اسلاید ها:

مقدمه – فناوری اطلاعات

عناصر کاملا اصلی

مدیریت اطلاعات
پیاده‌سازی شبکه‌های رایانه‌ای
مهندسی رایانه
طراحی سیستم‌های پایگاه داده
مدیریت سیستم‌های اطلاعاتی
سیستم‌های اطلاعاتی مدیریت
مدیریت سیستم‌ها
امنیت
مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات (ITSM)

اهداف ITSM

از اصلاح و بهبود فرآیندهای ITSM چه سودی عاید سازمان خواهد شد؟

۳ نکته کلیدی در اجرای ITSM

ITIL چیست؟

ساختار ITIL

مزایای استفاده از ITIL

مزایای اجرایITIL در سازمان

چرا نیاز بهITIL داریم؟

ITIL V2

مدیریت ارائه خدمات(service delivery management)

Service Delivery Strategies

ITIL Simplified

مدیریت پشتیبانی خدمات(service support management)

بهبود مداوم سرویس ( CSI – Continual Service Improvement )

تعریف چند واژه مربوط به ITIL

میز خدمت Service Desk ) )

میز کمک Help Desk ) )

طرز کار میز کمک Help Desk ) )

برون سپارها (Outsourcer)

پشتیبانی سرویس ( Service Support )

و…..

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.