مقاله بررسی مولفه های اعزام دانشجو به خارج در کشورهای منتخب به منظور ارایه چارچوب ادراکی مناسب در آموزش عالی ایران


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی مولفه های اعزام دانشجو به خارج در کشورهای منتخب به منظور ارایه چارچوب ادراکی مناسب در آموزش عالی ایران دارای ۳۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی مولفه های اعزام دانشجو به خارج در کشورهای منتخب به منظور ارایه چارچوب ادراکی مناسب در آموزش عالی ایران  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی مولفه های اعزام دانشجو به خارج در کشورهای منتخب به منظور ارایه چارچوب ادراکی مناسب در آموزش عالی ایران،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی مولفه های اعزام دانشجو به خارج در کشورهای منتخب به منظور ارایه چارچوب ادراکی مناسب در آموزش عالی ایران :

مقاله بررسی مولفه های اعزام دانشجو به خارج در کشورهای منتخب به منظور ارایه چارچوب ادراکی مناسب در آموزش عالی ایران که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در فصلنامه تحقیقات مدیریت آموزشی از صفحه ۵۵ تا ۸۸ منتشر شده است.
نام: بررسی مولفه های اعزام دانشجو به خارج در کشورهای منتخب به منظور ارایه چارچوب ادراکی مناسب در آموزش عالی ایران
این مقاله دارای ۳۴ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله اعزام دانشجو به خارج
مقاله مولفه های اعزام دانشجو و چارچوب ادراکی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
هدف اصلی این پژوهش بررسی مولفه های فلسفه و اهداف، سیاست ها، ضوابط، معیارهای انتخاب محل تحصیل، راهکارهای تامین منابع مالی، انواع اعزام دانشجو به خارج به منظور ارایه چارچوب ادراکی مناسب در آموزش عالی کشور است. برای این منظور ابتدا با توجه به پیشینه تحقیق و مبانی نظری، مولفه های اولیه شناسایی شد، این مولفه ها در یک ساختار منظم قرار گرفت. روش تحقیق این پژوهش از نوع توصیفی (اسنادی و پیمایشی) است. جامعه آماری این تحقیق شامل کلیه اعضای هیات علمی با رتبه حد اقل استادیار در دانشگاه های کشور و تعداد آنها ۱۳۶۴۹ نفر است. همچنین، شامل کلیه اسناد و مدارک مربوط به اعزام دانشجو به خارج است. از این جامعه با استفاده از روش نمونه گیری تصادفی خوشه ای چند مرحله ای تعداد ۳۸۶ نفر به عنوان نمونه انتخاب شدند. ابزار گردآوری اطلاعات، پرسشنامه پژوهشگرساخته بود که روایی آن از طریق اخذ نظریات از متخصصان و پایایی آن با اجرای مقدماتی ۳۰ پرسشنامه، محاسبه و ضریب آلفای آن ۰۹۲ به دست آمده است. داده های به دست آمده ضمن توصیف، با توجه به هر یک از سوالات پژوهش، با استفاده از روش های آماری آزمون t تک گروهی و آزمون همبستگی پیرسون تجزیه و تحلیل شده است. بر اساس نتایج به دست آمده، چارچوب ادراکی برای اعزام دانشجو به خارج از کشور پیشنهاد گردید، که مولفه های آن شامل فلسفه و اهداف اعزام دانشجو به خارج با ضریب ۰۸۶، سیاست های اعزام دانشجو به خارج با ضریب ۰۸۸، ضوابط اعزام دانشجو به خارج با ضریب ۰۹۲، معیارهای انتخاب کشور محل تحصیل با ضریب ۰۸۰، راهکارهای تامین منابع مالی اعزام با ضریب ۰۸۵، انواع و اشکال اعزام با ضریب ۰۹۰ تناسب چارچوب ادراکی پیشنهادی اعزام دانشجو به خارج را تبیین می‌کند.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.