گزارش کارآموزی حسابداری در هلال احمر شهرستان ورامین


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 گزارش کارآموزی حسابداری در هلال احمر شهرستان ورامین دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد گزارش کارآموزی حسابداری در هلال احمر شهرستان ورامین  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز گزارش کارآموزی حسابداری در هلال احمر شهرستان ورامین۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی گزارش کارآموزی حسابداری در هلال احمر شهرستان ورامین،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن گزارش کارآموزی حسابداری در هلال احمر شهرستان ورامین :

گزارش کارآموزی حسابداری در هلال احمر شهرستان ورامین در ۱۶ صفحه ورد قابل ویرایش

گزارش کار

نام : …………..

نام خانوادگی: ……….

مقطع : کارآموزی

اداره مربوطه : هلال احمر شهرستان ورامین

نام و نام خانوادگی سرپرست : جناب آقای ……………….

سرپرست جمعیت هلال احمر : جناب آقای …………….

سرپرست کارآموزان رشته حسابداری فنی فدک : …………..

آدرس: ورامین مجتمع ادارات خ دولت ، هلال احمر ورامین،

کد پستی : ۳۳۷۱۸۱۳۳۴۱

تلفن : ۲۲۴۵۰۶۰ -۲۲۴۲۰۰۳ دورنگار : ۲۲۴۴۰۰۱۹

هدف کار آموز

همواره با پیشرفت سایر علوم و فنون حسابداری نیز در سالهای اخیر در جهت اراه اطلاعات دقیقتر و کمکهای موثرتر به مدیران و برنامه ریزان دچار تغییر و تحول فراوانی شده است . بدون تردید تفهیم مطالب و مفاهیم حسابداری نیاز به تمرین و ممارست دارد که امید است با تلاشهای مستمر دانشجویان و هنرجویان و همکاری کارآموزان در جهت طرح مسائل مختلف در کلاس این نقص برطرف گردد . همچنین رهنمودها و پیشنهادهای صاحب نظران می تواند در هرچه پربارتر شدن کتاب موثر بوده بدین وسیله گامی مهم در جهت اعتلای علمی و تخصصی هنرجویان برداشته شود. در حال حاضر با توجه به تاثیر مهمی که عملیات و محاسبات حسابداری در برنامه ریزی های سازمان و تصمیم گیری های مدیران دارد آموزش آن از اهمیت ویژه ای برخوردار است. هدف ازدوره کارآموزی در این استکه کارآموزان عزیز پس ازفراغت از تحصیل با توانایی بیشتری از عهده وظایف محوله در قسمت های مالی سازمانهای مختلف برآیند. امید است که سرپرستان محرتم با توضیحات بیشتر و طرح مسائل کاربردی در محل آموزش فراگیران در یادگیری بهتر یاری فرمایند.

هدف کلی

ایحاد توانایی لازم برای ثبت معاملات در دفاتر حسابداری و انجام عملیات مربوط به وجوه نقدی ، اسناد تجاری، حسابهای دریافتی، داراییهای ثابت، و حسابداری کالاهای امانی، دوایر، شعب، اعتبارات اسناد بدهی ها و تنظیم صورتهای مالی نهایی و اظهار نامه مالیاتی.

هزینه یا مراحل خرج

۱- تشخیص (به عهده رئیس اداره)

۲- تامین اعتبار ( مسئول حسابداری) بعد از فاکتور و بعد از قبض انبار

۳- تعهد

۴- تسجیل (رسیدگی مراحل)

۵- اجازه پرداخت

۶- حواله

– سند حسابداری تفکیک کننده است

– سند مرکب ۲ بدهکار و ۲ بستانکار دارد.

– هزینه های کل تعمیرات مالیات تعلق می گیرد

– سند های اصلی را از کپی جدا می کنیم

در اولین مرحله درخواست خرید

آنهایی که دستمزدی است یا امورات خرید ها درصد مالیات تعلق می گیرد امور خدماتی : نظیر اجرت دستمزد کرایه ماشین، تعمیرات، خدمات کامپیوتری و حسابداری ریخته می شود.

جمله به پیوست : برای سلیقه اول آن می آید

جمله برای دستور پرداخت برای سلیقه به کار برده می شود.

جمع کل را وارد سند هزینه رسمی می کنیم

و در سند حسابداری نیز به همان روش یعنی جمع کل عمل می کنیم.

پرداخت مالیاتی را به اداره دارایی می فرستیم و رسید آن را ضمیمه سندها می کنیم.

برای سند حسابداری که برای خود شرکت است نیاز است برای تمام سند هزینه رسمی جدا جدا سند حسابداری بخورد می توانیم یک ثبت کلی در سند حسابداری بزنیم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.