مقیاس ارزیابی اهمالکاری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مقیاس ارزیابی اهمالکاری دارای ۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقیاس ارزیابی اهمالکاری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مقیاس ارزیابی اهمالکاری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقیاس ارزیابی اهمالکاری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقیاس ارزیابی اهمالکاری :

مقیاس ارزیابی اهمال‌کاری

مقیاس ارزیابی اهمال‌کاری نسخه دانش‌آموز (PASS): مقیاس اهمال‌کاری تحصیلی توسط سولومون و راث بلوم(۱۹۸۴) تهیه و تدوین شده است. این مقیاس دارای ۲۷ گویه است که سه مؤلفه”آماده شدن برای امتحانات”(۸ گویه)، “آماده کردن تکالیف”(۱۱ گویه) و “آماده شدن برای مقاله های پایان ترم”(۸ گویه) را مورد بررسی قرار می‌دهد.

شیوه نمره‌گذاری: در این مقیاس، در مقابل هرگویه طیف چهار گزینه‌ای از “بندرت”(نمره یک) تا”همیشه”(نمره چهار) قرار دارد و به استثنای ۱۱ گویه، بصورت مستقیم نمره‌گذاری می‌شود. گویه‌های ۲، ۳، ۵، ۹، ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۶، ۲۱، ۲۳و ۲۵ بصورت معکوس نمره‌گذاری می‌شوند و گویه‌های ۷، ۸، ۱۸، ۱۹، ۲۶ و ۲۷ از این لحاظ که بیانگر اهمال‌کاری تحصیلی نمی‌باشند، در ارزیابی، نمره‌گذاری و محاسبه اهمال‌کاری تحصیلی مورد استفاده قرار نگرفته است. براین اساس، نمرات بالاتر از میانگین مبین این است که آزمودنی در قلمرو تحصیلی، اکثر مواقع و یا همیشه دچار اهمال کاری است و منظور از بررسی شیوع اهمال‌کاری در این پژوهش نیز بدین معنا است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.