چگونگی توانستن درس خواندن وشناسایی دانش آموزان بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چگونگی توانستن درس خواندن وشناسایی دانش آموزان بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی دارای ۴۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چگونگی توانستن درس خواندن وشناسایی دانش آموزان بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز چگونگی توانستن درس خواندن وشناسایی دانش آموزان بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چگونگی توانستن درس خواندن وشناسایی دانش آموزان بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چگونگی توانستن درس خواندن وشناسایی دانش آموزان بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی :

چگونگی توانستن درس خواندن وشناسایی دانش آموزان بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی

چگونگی توانستن درس خواندن وشناسایی دانش آموزان بیش فعال پایه دوم راهنمایی در درس علوم اجتماعی
فهرست مطالب

چکیده. ۶

مقدمه. ۷

توصیف وضعیت موجود. ۸

بیان مسئله : ۸

تعریف واژگان : ۹

بیش فعال. ۹

گردآوری اطلاعات (شواهد (۱). ۱۱

یافته های علمی: ۱۱

تعریف بیش فعالی ADHD : 11

انواع بیش‌فعالی : ۱۱

۲. نوع تکانشی – بیش‌فعالی: ۱۲

۳. نوع ترکیبی : ۱۴

علل بیش فعالی. ۱۴

علائم. ۱۵

عوارض : ۱۷

رژیم غذایی و تاثیر آن بر بیش فعالی دانش آموزان: ۱۸

روشهای گرد آوری اطلاعات. ۲۳

مشاهده: ۲۳

مصاحبه : ۲۴

پیشینه تحقیق. ۲۵

تجزیه و تحلیل و تفسیر داده ها. ۲۶

خلاصه یافته های اولیه :. ۲۶

انتخاب راه حل یا راه حلهای موقتی. ۲۷

اعتبار بخشی به راه حل ها: ۲۹

شیوه های اجرا: ۲۹

شواهد ۲. ۳۲

نتیجه گیری و پیشنهادات. ۳۴

ضمائم. ۳۵

پرسش نامه تشخیص و تعیین شدت علایم بیش فعالی. ۳۵

منابع. ۳۸

چکیده

در این تحقیق ابتدا به توصیف وضعیت موجود پرداخته ام و اطلاعات وشواهدی را از طریق مشاهده رفتار دانش آموز بیش فعال و مصاحبه با خود دانش آموز و دیگر دانش آموزان،همکاران،مدیرودیگرکارکنان مدرسه و تدارک دیدن یک نمونه پرسشنامه (مخصوص والدین او ) ،را جمع آوری نموده و سپس برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیش فعالی سعی کردم از منابعی چون اینترنت ، کتابخانه ، مشاوران و .. استفاده کنم در مرحله بعد به تجزیه و تحلیل عوامل مختلف این مشکل پرداختم و با انتخاب راه حلهای اعتبار بخشیده آنها را به اجرا در آورم ودر پایان هم شاهد بهبود رفتار دانش آموز بیش فعال شدم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.