نحوی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس حرفه وفن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نحوی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس حرفه وفن دارای ۵۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نحوی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس حرفه وفن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز نحوی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس حرفه وفن۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نحوی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس حرفه وفن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نحوی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس حرفه وفن :

نحوی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس حرفه وفن

نحوی ترغیب کردن دانش آموزان به یادگیری درس حرفه وفن
فهرست مطالب

چکیده. ۵

مقدمه. ۷

توصیف وضعیت موجود. ۷

بیوگرافی. ۷

چگونگی انتخاب مسئله. ۷

اهمیت وضرورت مسئله. ۹

پرسش های پژوهش. ۹

تعاریف مفاهیم کلیدی. ۱۰

تعریف یادگیری. ۱۰

درس. ۱۲

کلاس درس. ۱۲

معنی لغوی حرفه و فن. ۱۲

انگیزه ی تحصیلی: ۱۶

نقش انگیزش در یادگیری. ۲۰

مفهوم یادگیری. ۲۱

تعریف یادگیری. ۲۲

انواع یادگیری. ۲۲

عوامل مؤثر بر یادگیری. ۲۴

انواع بازده‌های یادگیری. ۲۶

روش وچگونگی تحول درروشهای تدریس. ۳۰

مدل‌ها وروشهای تحول درروشهای تدریس. ۳۰

تفاوتهای فردی دانش آموزان. ۳۱

عوامل یادگیری دانش آموزان. ۳۲

راهنمایی. ۳۳

خصوصیات عاطفی دانش آموزان دوره راهنمایی تحصیلی. ۳۵

ضرورت و اهمیت آموزش حرفه و فن در مدارس. ۳۶

شواهد یک. ۴۳

مصاحبه با خود دانش آموز. ۴۴

نظر همکاران. ۴۴

تجزیه وتحلیل اطلاعات شواهد یک. ۴۵

چگونگی اجرای راه حل. ۴۵

گرداوری شواهد ۲. ۴۶

منابع. ۴۷

چکیده

یکی ازعناصر اصلی دربرنامه درسی و طراحی آموزشی موضوع روش های یاد دهی- یاد گیری است. اگر روش های تدریس و فعا لیت های مکمل مورد استفاده، به خوبی انتخاب و اجرا شوند، بدون شک خلاقیت دانش آموزان نیز مجال پرورش پیدا می‌کند. اما انتخاب روش های تدریس اغلب تحت الشعاع خواست و توانایی‌های معلمین قرار می‌گیرد. بسیاری از معلمین متأسفانه آموزش را تکثیر دانش می دانند و به خلاقیت اهمیت نمی دهند و به دانش آموزی که محفوظاتش خوب باشد، توجه بیشتری می‌کنند و خود را تنها فرمانده کلاس می‌دانند اما در این میان معلمین آگاهی نیز هستند که فرا گیرندگان را افرادی صاحب فکر می‌دانند و برای بروز خلاقیت آموزش می‌دهند و از کلیه امکانات وابزارها برای آسان‌ترکردن یاد گیری کمک می‌گیرند۰

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.