چگونگی بالفعل کردن استعدادهای بالقوه دانش آموزان درزمینه انشا نویسی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 چگونگی بالفعل کردن استعدادهای بالقوه دانش آموزان درزمینه انشا نویسی دارای ۴۲ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد چگونگی بالفعل کردن استعدادهای بالقوه دانش آموزان درزمینه انشا نویسی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز چگونگی بالفعل کردن استعدادهای بالقوه دانش آموزان درزمینه انشا نویسی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی چگونگی بالفعل کردن استعدادهای بالقوه دانش آموزان درزمینه انشا نویسی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن چگونگی بالفعل کردن استعدادهای بالقوه دانش آموزان درزمینه انشا نویسی :

چگونگی بالفعل کردن استعدادهای بالقوه دانش آموزان درزمینه انشا نویسی

چگونگی بالفعل کردن استعدادهای بالقوه دانش آموزان درزمینه انشا نویسی
فهرست مطالب

چکیده. ۵

مقدمه: ۶

معرفی خود: ۷

تعریف واژگان و مفاهیم: ۹

انشا از نظر لغوی: ۹

انشاء چیست؟. ۹

تعریف مهارت تفکر خلاق: ۱۰

تعریف دانش آموز. ۱۲

پیشینه علمی. ۱۳

هفت گام اساسی تا انشا نویسی. ۱۵

فعالیتی برای افزیش درک مطلب دانش آموزان دوم ابتدایی. ۱۵

۲ ) مشکل اسا سی و مهم انشا. ۱۹

کتابخوانی. ۱۹

گام چهارم :انشا کوتاه. ۲۱

گام پنجم:تقویت حس بینایی. ۲۱

تقویت حس شنوایی. ۲۲

نوشتن انشای بلند. ۲۲

گام ششم:انشای گروهی یاانشای مشارکتی. ۲۲

سکوی پرتاب به دنیای نوشتن. ۲۲

خلاصه ی یافته های اولیه. ۲۳

«چند نکته درباره ی نگارش». 24

«اصول ومبانی انشا». 24

«انواع انشا». 25

«معیارهای ارزشیابی». 25

گردآوری اطلاعات ( شواهد ۱). ۲۶

ملاک های ارزشیابی. ۲۷

اجرای طرح جدید و نظارت بر آن. ۲۸

آموزش آیین نگارش به دانش آموزان. ۲۹

تبدیل کلاس به کارگاه نوشتن. ۲۹

گردآوری اطلاعات ( شواهد ۲ ). ۳۰

۳- ارزش یابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار. ۳۰

نتیجه گیری: ۳۲

پیشنهادات. ۳۳

منابع: ۳۴

چکیده

نوشتن و انشا نعمت عظیمی است که با هیچ نعمت دیگری قابل مقایسه نیست. خداوند تبارک و تعالی دو نعمت اساسی خواندن و نوشتن را در سوره مبارکه علق، بیان فرموده است. از این نکته می توان استفاده کرد که برای خوب نوشتن باید بتوان خوب خواند و خوانده ها را خوب فهمید تا بتوان نوشت.

در پایان این پژوهش نتایج زیر بدست آمد :

  • دانش اموزان به درس انشا علاقه مند شدند.
  • اکثر فراگیران در درس انشا فعال شدند.
  • کلاس ها برای معلمان دیگر خسته کننده و ملال آورنبود.
  • در میان دانش اموزان و معلمان بیشتر شد.
  • این شکل کار زمینه های رشد اجتماعی فراگیران را نیز فراهم می سازد
  • انسان های متفکر و خلاق و نقاد را به بار می آورد.
  • عادت به مطالعه و بررسی و تحقیق را را نیز فراهم می سازد.
  • گنجینه لغات فراگیران افزایش می یابد.
  • افزون بر نگارش ، مهارت سخن گفتن بسیاری از آنها بهبود خواهد یافت.
  • خلاقیت فراگیران را افزایش یافت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.