نحوه ی مدیریت وکنترل کردن روابط دانش آموزان


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نحوه ی مدیریت وکنترل کردن روابط دانش آموزان دارای ۴۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نحوه ی مدیریت وکنترل کردن روابط دانش آموزان  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز نحوه ی مدیریت وکنترل کردن روابط دانش آموزان۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نحوه ی مدیریت وکنترل کردن روابط دانش آموزان،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نحوه ی مدیریت وکنترل کردن روابط دانش آموزان :

اقدام پژوهی چگونه می توانم روابط بین دانش آموزان را که همچون مدرسه ای نامرئی است مدیریت و کنترل نمایم .

نحوه ی مدیریت وکنترل کردن روابط دانش آموزان
فهرست مطالب

چکیده. ۵

مقدمه. ۶

توصیف وضعیت موجود. ۷

بیان مسئله. ۷

شــواهد ۱. ۸

یافته های علمی. ۹

نیاز های نامرئی یک نوجوان. ۹

ب/هویت در حال شکل‏ گیری نوجوان. ۱۰

ج/رشد تفکر انتزاعی. ۱۲

منشاء اطلاعات در مدرسه نامرئی. ۱۵

ویژگیهای اعضای مدرسه نامرئی. ۱۶

عوامل موثر در شکل گیری اطلاعات در مدرسه نامرئی. ۱۷

روشهای مداخله در مدرسه نامرئی. ۱۸

۴.پیشینه. ۱۸

تجزیه و تحلیل وتفسیر داده ها. ۱۹

ویژگیهای اعضای مدرسه نامرئی. ۲۰

ارائه راه حل. ۲۱

الف / اصول کلی مداخله برمدرسه نامرئی. ۲۱

ب / ضرورت برقراری ارتباط با نوجوان. ۲۱

اصل توجه به کسب هویت نوجوان : ۲۲

اصل توجه به نیازهای همه جانبه نوجوان : ۲۲

اصل پرهیز از افراط و تفریط : ۲۳

عوامل موثر در ایجاد مشکل در نوجوانی عبارتند از عوامل زیستی، محیطی و روانی. ۲۳

انتخاب راه حل و اجرای راه حل : ۲۵

گردآوری شـواهد ۲. ۲۶

مشکلات. ۲۶

پیشنهادات. ۲۸

منابع. ۲۹

چکیده

آموزش و پرورش به عنوان نهادی با کارکرد های جامعه پذیری ، فرهنگ پذیری ، آموزش علوم و فنون با بهره گیری از مواریث دینی و فرهنگی درکنار یافته های علمی اندیشمندان و صاحب نظران بیشترین مسئولیت را در قبال ایجاد مهارتها و توانمندیها ،انتقال ارزشهای دینی و ملی بر عهده دارد . (قربانی , ۱۳۸۹) مدرسه همواره مهمترین وسیله انتقال ثروت از نسلی به نسل دیگر است . این معنا امروزه حتی بیشتر از زمان های گذشته مصداق دارد چون خانواده به مثابه حامل سنت و تربیت ُ بر اثر توسعه زندگی اقتصادی جامعه های امروزی بسیار تضعیف شده .بدین ترتیب تداوم و سلامت جامعه انسانی اینک بیشتر از گذشته به مدرسه وابسته است . (موفقیان , ۱۳۸۰)مدرسه برای بیشتر انسانهایی که در سنین تعلیم و بعد از آن قرار دارند شناخته شده است و همه از و جود چنین نهادی در سراسر جهان آگاه هستند . اما آنچه که ما در این جا قصد تجزیه و تحلیل آن را داریم ،مدرسه ای است درون مدارس رسمی ، که آن را مدرسه نامرئی نامیده ایم . در این مدارس ، تعلیم و تربیت جریان دارد و صورت می پذیرد ،

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.