نحوی تقویت کردن سلامت روحی وراونی دانش آموزان با آموزش مهارت ها وروشهای زندگی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نحوی تقویت کردن سلامت روحی وراونی دانش آموزان با آموزش مهارت ها وروشهای زندگی دارای ۷۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نحوی تقویت کردن سلامت روحی وراونی دانش آموزان با آموزش مهارت ها وروشهای زندگی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز نحوی تقویت کردن سلامت روحی وراونی دانش آموزان با آموزش مهارت ها وروشهای زندگی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نحوی تقویت کردن سلامت روحی وراونی دانش آموزان با آموزش مهارت ها وروشهای زندگی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نحوی تقویت کردن سلامت روحی وراونی دانش آموزان با آموزش مهارت ها وروشهای زندگی :

اقدام پژوهی چگونه می توان با آموزش مهارت هاو روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود

نحوی تقویت کردن سلامت روحی وراونی دانش آموزان با آموزش مهارت ها وروشهای زندگی
فهرست مطالب

چکیده. ۳

مقدمه. ۴

توصیف وضعیت موجود: ۶

شواهد۱. ۸

تعاریف علمی متغیرهای پژوهش. ۸

تعریف علمی «سلامت روان». 9

تعریف علمی «منبع کنترل». 12

ابزارهای اطلاعاتی. ۱۴

ابزارهای اندازه گیری پژوهش. ۱۴

۱. پرسشنامه سلامت عمومی گلدبرگ (GHQ) 14

۲. پرسشنامه منبع کنترل لونسون. ۱۴

یافته های علمی. ۱۵

ابعاد مهارتهای زندگی. ۲۰

تعریف منبع کنترل. ۲۰

مروری بر ادبیات و پیشینه پژوهش. ۲۱

تعریف مهارتهای زندگی. ۲۴

جمع بندی و نتیجه گیری از پیشینه پژوهش. ۲۶

تجزیه وتحلیل وتفسیر داده ها. ۲۷

بهداشت روانی و اهمیت پیشگیری اولیه در مدارس. ۳۰

ضمائم. ۴۶

پیوست شماره ۲. ۵۰

نحوی تقویت کردن سلامت روحی وراونی دانش آموزان با آموزش مهارت ها وروشهای زندگی
فهرست منابع. ۵۴

چکیده

پژوهش حاضر مربوط به این است که چگونه می توان با آموزش مهارت ها و روشهای زندگی سلامت روحی و روانی دانش آموزان را تقویت نمود. جامعه آماری تعداد ۱۵ نفر از دانش آموزان دختر هنرستان حرفه ای حاج قاسم عاشوری است که در سال تحصیلی ۹۲-۹۱ مشغول به تحصیل بودند. پرسشنامه مورد استفاده برای تعیین منبع کنترل درونی و بیرونی دانش آموزان پرسشنامه منبع کنترل (لونسون) و پرسشنامه مورد استفاده برای تعیین میزان سلامت روان پرسشنامه سلامت عمومی کلدبرگ بود که ابتدا دو پرسشنامه قبل از اجرای کلاس مهارت های زندگی در اختیار دانش آموزان قرار گرفت و پس از بررسی نتایج این پرسشنامه ها به مدت ۴ هفته در هر هفته ۲ جلسه مجموعاً ۸ جلسه در ماه برای دانش آموزان کلاس مهارت های زندگی برگزار گردید و پس از پایان کلاسها مجدداً آزمون سلامت عمومی کلدبرگ از دانش آموزان انجام گرفت. نتایج حاصل از بررسی های پس آزمون و پیش آزمون نشان دهنده تاثیر مثبت آموزش مهارت های زندگی بر تقویت سلامت روان دانش آموزان بود از نتایج پژوهش می توان در جهت تقویت سلامت روان دانش آموزان در سنین نوجوانی و جوانی در مدارس استفاده نمود و آن را در جامعه نهادینه نمود.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.