نحوی نهادینه کردن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر وروابط مرسوم اجتماعی دردانش آموزان پنجم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 نحوی نهادینه کردن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر وروابط مرسوم اجتماعی دردانش آموزان پنجم دارای ۳۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد نحوی نهادینه کردن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر وروابط مرسوم اجتماعی دردانش آموزان پنجم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز نحوی نهادینه کردن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر وروابط مرسوم اجتماعی دردانش آموزان پنجم۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی نحوی نهادینه کردن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر وروابط مرسوم اجتماعی دردانش آموزان پنجم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن نحوی نهادینه کردن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر وروابط مرسوم اجتماعی دردانش آموزان پنجم :

نحوی نهادینه کردن خصلت نیکوی احترام به شخصیت همدیگر وروابط مرسوم اجتماعی دردانش آموزان پنجم

چکیده. ۴

مقدمه. ۵

توصیف وضعیت موجود. ۵

شواهد۱( گردآوری اطلاعات ). ۶

مصاحبه بامعاونت مجتمع. ۶

معلمان. ۷

دانش آموزان. ۷

مهارت های اجتماعی. ۸

ارتباط جتماعی :. ۸

ناسازگاری :. ۸

ناسازگاری کلامی :. ۸

روابط اجتماعی :. ۹

سازگاری اجتماعی :. ۹

پیشینه تحقیق. ۱۰

یافته های علمی. ۱۳

ارتباط جتماعی :. ۱۳

مهارت های اجتماعی :. ۱۴

اهداف اجتماعی شدن. ۱۸

مهارت های اجتماعی در تقویت روابط مدرسه. ۲۱

تجزیه وتحلیل داده ها. ۲۷

انتخاب راه حل و پیشنهادات و گردآوری شواهد۲. ۲۸

منابع. ۲۹

چکیده

از آغاز سال که دراین مدرسه مشغول تدریس شدم به مرور رفتارهایى را در دانش اموزان می دیدم که برایم بسیار نا خوشایند بودرفتارهایی مثل : دعواهای بیهوده – ناسزا گفتن به یکدیگر-تهدید کردن یکدیگربه دعوا ، صداکردن یکدیگر با صفات ناپسندوعدم کمک به یکدیگر و…

در پایان از روشهای زیر استفاده کردم که بسیار مفید واقع شد :

۱- روش گروه درمانی (مراجع محوری)راجرز

۲-حضور مدیریت مجتمع وصحبت درمورد مهارتهای اجتماعی وارتباط دانش آموزان باهم در مدرسه ودر اجتماع

۳- معاونت مدرسه وآموزگاران محترم در شیوه برخوردشان با دانش آموزان وهمچنین آموزگاران در روش تدریسشان تغییرات لازم را اعمال کنند.

۴-خانواده درمانی نیز یکی از راه های تقویت وآموزش مهارت های اجتماعی می باشد.

با توجه به اطلاعات گردآوری شده ومشاهده وضعیت دانش آموزان در مدرسه بهترین راه حلی که می توانست به من کمک کند تا مشکلات را برطرف کنم روش گروه درمانی(مراجع محوری) راجرز بود،بنابراین این راه حل را انتخاب کردم.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.