اقدام پژوهی چگونه می توان علاقه دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش داد؟


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اقدام پژوهی چگونه می توان علاقه دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش داد؟ دارای ۲۱ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اقدام پژوهی چگونه می توان علاقه دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش داد؟  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز اقدام پژوهی چگونه می توان علاقه دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش داد؟۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اقدام پژوهی چگونه می توان علاقه دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش داد؟،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اقدام پژوهی چگونه می توان علاقه دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش داد؟ :

اقدام پژوهی چگونه می توان علاقه دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش داد؟

مقدمه. ۳

مسئله. ۴

گردآوری اطلاعات از وضع موجود(شواهد۱). ۵

۳- راههای پیشنهادی. ۶

تجزیه و تحلیل اطلاعات. ۶

انتخاب راه حل های جدید موقتی و اجرای آنها. ۶

۱-پرسش و پاسخ گروهی. ۷

۲-استفاده از رایانه و نمایش فیلم. ۷

۳- استفاده از تصاویر و نقشه ها. ۸

۴- خواندن مطالبی جذاب برای افزایش آگاهی. ۸

۵- بازدید از اماکن تاریخی. ۹

۶-روش نمایشی. ۱۰

۷-دست سازه های تاریخی دانش آموزان. ۱۰

گردآوری اطلاعات(شواهد۲). ۱۱

ارزشیابی تاثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن. ۱۱

گزارش نهایی و نتیجه گیری. ۱۲

پیشنهادات. ۱۳

اقدام پژوهی چگونه می توان علاقه دانش آموزان نسبت به درس تاریخ را افزایش داد؟
فهرست منابع و مآخذ. ۱۴

مقدمه

یکی از علل عمده ضعف در یادگیری و در نتیجه مشاهده نمرات پایین میان دانش آموزان نداشتن انگیزه و علاقه کافی برای یادگیری است. البته انگیزه موضوعی نیست که تنها در سالهای اخیر مورد توجه قرار گرفته باشد، این مفهوم از دیر باز مورد عنایت اندیشمندان و بزرگان قرار گرفته است. از جمله بیت زیر نشاندهنده توجه گذشتگان به علاقه در امر تربیت و معلم بود:

درس معلم اربود زمزمه محبتی جمعه به مکتب آورد طفل گریزپای را

در واقع انگیزه عاملی است درونی که رفتار فرد را در جهت معینی هدایت می­کند و راهنمای او برای گزینش، کوششی از میان کوششهای ارادی وی می­شود.[۱] جان دیویی در مورد علاقه فراگیرندگان می­گوید: «علاقه جرقه ای است که بدون آن شعله یادگیری فروزان نمی­شود.»[2] هدف اصلی نگارنده این است که با چه تمهیداتی می­توان علاقه دانش آموزان را نسبت به درس تاریخ افزایش داد. وقتی که این امر تحقق یافت زمینه برای رشد خلاقیت ها، ابتکارات و اندیشه های نو فراهم خواهد شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.