مقاله کنترل بهینه سیستم تجمیع توان دو موتور الکتریکی برای افزایش کارایی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
3 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله کنترل بهینه سیستم تجمیع توان دو موتور الکتریکی برای افزایش کارایی دارای ۱۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله کنترل بهینه سیستم تجمیع توان دو موتور الکتریکی برای افزایش کارایی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله کنترل بهینه سیستم تجمیع توان دو موتور الکتریکی برای افزایش کارایی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله کنترل بهینه سیستم تجمیع توان دو موتور الکتریکی برای افزایش کارایی :

مقاله کنترل بهینه سیستم تجمیع توان دو موتور الکتریکی برای افزایش کارایی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۹ در مهندسی برق مدرس (فنی و مهندسی مدرس) (MODARES JOURNAL OF ELECTRICAL ENGINEERING( از صفحه ۳۱ تا ۴۲ منتشر شده است.
نام: کنترل بهینه سیستم تجمیع توان دو موتور الکتریکی برای افزایش کارایی
این مقاله دارای ۱۲ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله کارایی سیستم رانش
مقاله تزویج مکانیکی
مقاله کنترل بهینه سرعت موتور
مقاله مدل سازی دینامیکی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
تجمیع توان دو موتور الکتریکی با توان متفاوت از طریق تزویج مکانیکی محور آنها در تجهیزاتی که سرعت و توان بار آنها متغیر بوده و کارایی دارای اهمیت است کاربرد دارد. استفاده از این روش در سیستم محرک زیردریایی باعث کاهش مصرف انرژی و لذا افزایش برد زیردریایی می شود. این صرفه جویی در سرعت هایزیاد، اندک است و در سرعت های کم، بیشتر بوده و تا %۴۰ می رسد. به کارگیری این روش در محورهای آبگیری و خشک کن در خطوط کاغذ سازی، انرژی زیادی را صرفه جویی می کند. اما استفاده از قابلیت های این روش به کنترل کننده های پیچیده ای برای تنظیم و تطبیق هم زمان دو موتور تزویج شده با توان متفاوت نیاز دارد. هدف اصلی کنترل کننده ها، تنظیم سرعت دلخواه برای محور بار و تقسیم توان بار بین دو موتور تزویج شده است. کنترل کننده های قبلی، توان بار را به صورت غیر بهینه بین دو موتور تقسیم می کنند. در این مقاله کنترل کننده جدیدی ارایه می شود که ضمن تحقق اهداف یاد شده، می تواند توان بار را در تمامی سرعتها به صورت بهینه بین دو موتور تقسیم کند. راهکار این مقاله کارایی مجموعه را برای تمامی سرعتها افزایش می دهد و باعث افزایش برد زیردریایی یا صرفه جویی در انرژی در صنایع کاغذ سازی و موارد مشابه می شود. نتایج شبیه سازی، امتیاز کنترل کننده جدید را نسبت به انواع پیشین مشخص می کند و در یک نمونه، کارایی علاوه بر افزایش قبلی، تا %۱۳ نیز افزایش مجدد داشته است.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.