مقاله عصمت فعلی انبیای الهی در کتب ادیان بزرگ الهی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله عصمت فعلی انبیای الهی در کتب ادیان بزرگ الهی دارای ۲۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله عصمت فعلی انبیای الهی در کتب ادیان بزرگ الهی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله عصمت فعلی انبیای الهی در کتب ادیان بزرگ الهی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله عصمت فعلی انبیای الهی در کتب ادیان بزرگ الهی :

مقاله عصمت فعلی انبیای الهی در کتب ادیان بزرگ الهی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در بهار ۱۳۸۹ در فصلنامه اندیشه نوین دینی از صفحه ۳۱ تا ۵۶ منتشر شده است.
نام: عصمت فعلی انبیای الهی در کتب ادیان بزرگ الهی
این مقاله دارای ۲۶ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله عصمت فعلی
مقاله خطاناپذیری
مقاله گستره عصمت
مقاله عصمت مطلق
مقاله گات ها
مقاله تورات شفاهی

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
گرایش انسان معاصر به معیارهای عقلانی، زمینه بازنگری و بازفهمی در برخی اصول عقاید را فراهم کرده و در نتیجه، فهم وی را نسبت به آنها تصحیح یا دقیق و عمیق تر کرده است. یکی از این اصول که نقشی کلیدی و ویژه در مطالعات و سازماندهی معارف ادیان الهی دارد، موضوع «عصمت فعلی انبیای الهی» است. این موضوع در کتب ادیان به یک نحو بیان نشده است. بنابراین، با توجه به نقش کلیدی و زیر بنایی این مقوله در مهندسی عقاید دینی، این تحقیق در دو بخش تهیه شده است: در بخش اول به ارایه توصیفی این مفهوم در کتب معتبر شریعت «زردشتیان»، «یهودیت» (تورات کتبی و تلمود)، «مسیحیت» (کتاب مقدس) و «اسلام» (قرآن مجید) پرداخته و در بخش دوم به نقد و بررسی و مقایسه آن می پردازد و در نهایت زمینه لازم را در جهت تصحیح و داوری فراهم می آورد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.