مقاله فرآیند اشاعه محصولات مبتنی بر نوآوری


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل پی دی اف
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل PDF (پی دی اف) ارائه میگردد

 مقاله فرآیند اشاعه محصولات مبتنی بر نوآوری دارای ۲۳ صفحه می باشد و دارای تنظیمات و فهرست کامل در PDF می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پی دی اف مقاله فرآیند اشاعه محصولات مبتنی بر نوآوری  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مقاله فرآیند اشاعه محصولات مبتنی بر نوآوری۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی مقاله فرآیند اشاعه محصولات مبتنی بر نوآوری،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله فرآیند اشاعه محصولات مبتنی بر نوآوری :

چکیده
فرآیند اشاعه نوآوری، فرآیندی پیچیده و پویاست و تحت تأثیر متغیر‌های متعددی مانند کیفیت، رقابت، قیمت، زمان ورود به بازار، تبلیغات و رضایت جامعه قرار دارد. الگوهای سنتی تبیین‌شده به منظور تحلیل و بررسی اشاعه نوآوری همچون الگوی باس، پویایی‌های موجود در این فرآیند را نادیده می‌گیرند و با فرضیه‌های ساده اقدام به تحلیل فرآیند اشاعه می‌کنند. از این رو، پژوهش حاضر با هدف ایجاد یک مدل توسعه‌یافته و پویا از فرآیند اشاعه محصولات مبتنی بر نوآوری با استفاده از روش‌ پویایی‌های سیستم انجام شد. ‌الگوی پیشنهادی این پژوهش بر اساس این رویکرد طراحی و با نرم‌افزار Vensim DSS شبیه‌سازی و اعتبار آن با استفاده از آزمون‌های آماری و سیستمی مورد سنجش قرار گرفته است. همچنین این الگو بر یک محصول نوین شرکت مواد غذایی «ب آ» پیاده‌سازی ‌گردیده و پس از اطمینان از باز تولید رفتار سیستم واقعی، سناریو‌هایی جهت بهبود روند پذیرش اجرا شده است. نتایج بیانگر آن هستند که عامل «خرید توصیه‌ای» نسبت به متغیر « خرید از طریق تبلیغات رسانه‌ای» تأثیر بیشتری بر تسریع فرآیند اشاعه نوآوری دارد. از این‌رو، عواملی همچون رضایت مشتریان اولیه که بر فرآیند خرید توصیه‌ای تأثیر گذارند، نقش مهمی در نرخ اشاعه نوآوری خواهند داشت.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.