مقاله بررسی تجربی اثر تغییرات نسبت هوای اضافی برای دستیابی به عملکرد بهینه در موتور اشتعال-جرقه ای با سوخت هایتن


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی تجربی اثر تغییرات نسبت هوای اضافی برای دستیابی به عملکرد بهینه در موتور اشتعال-جرقه ای با سوخت هایتن دارای ۸ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی تجربی اثر تغییرات نسبت هوای اضافی برای دستیابی به عملکرد بهینه در موتور اشتعال-جرقه ای با سوخت هایتن  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی تجربی اثر تغییرات نسبت هوای اضافی برای دستیابی به عملکرد بهینه در موتور اشتعال-جرقه ای با سوخت هایتن،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی تجربی اثر تغییرات نسبت هوای اضافی برای دستیابی به عملکرد بهینه در موتور اشتعال-جرقه ای با سوخت هایتن :

مقاله بررسی تجربی اثر تغییرات نسبت هوای اضافی برای دستیابی به عملکرد بهینه در موتور اشتعال-جرقه ای با سوخت هایتن که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در تحقیقات موتور از صفحه ۲۹ تا ۳۵ منتشر شده است.
نام: بررسی تجربی اثر تغییرات نسبت هوای اضافی برای دستیابی به عملکرد بهینه در موتور اشتعال-جرقه ای با سوخت هایتن
این مقاله دارای ۷ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله هایتن
مقاله هیدروژن
مقاله گاز طبیعی فشرده
مقاله آلاینده ها
مقاله مصرف سوخت
مقاله فشار موثر متوسط داخلی (اندیکاتوری)

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
این پژوهش با هدف مقایسه عملکرد گاز طبیعی فشرده و ترکیب این گاز با هیدروژن (هایتن) در موتور احتراق داخلی اشتعال جرقه ای انجام شده است. در این تحقیق سه نوع سوخت مختلف شامل گاز طبیعی فشرده خالص، هایتن با %۱۵ هیدروژن و هایتن با %۳۰ هیدروژن استفاده شده است. آزمون ها در دو حالت بار کامل و بار جزیی انجام شد. آزمون بار کامل در سرعت های مختلف موتور و آزمون بار جزیی تنها در سرعت های ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ دور در دقیقه و از ۲ بار تا تمام بار با گام ۱ انجام شد. در هر آزمون زمان بندی جرقه با توجه به بیشترین فشار متوسط موثر اندیکاتوری تعیین شده است. نتایج به دست آمده نشان می دهند که با افزایش میزان هیدروژن در هایتن، بازده تنفسی، توان و گشتاور موتور کاهش می یابد و وجود هیدروژن در مخلوط، باعث کاهش آلاینده های منوکسیدکربن و هیدروکربن های نسوخته می شود، ولی میزان اکسیدهای نیتروژن افزایش می یابد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.