مقاله نقش سرفصل و محتوای دروس تربیت بدنی در کارآفرینی دانش آموختگان این رشته
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
مقاله نقش سرفصل و محتوای دروس تربیت بدنی در کارآفرینی دانش آموختگان این رشته دارای ۲۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد مقاله نقش سرفصل و محتوای دروس تربیت بدنی در کارآفرینی دانش آموختگان این رشته کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله نقش سرفصل و محتوای دروس تربیت بدنی در کارآفرینی دانش آموختگان این رشته،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن مقاله نقش سرفصل و محتوای دروس تربیت بدنی در کارآفرینی دانش آموختگان این رشته :
مقاله نقش سرفصل و محتوای دروس تربیت بدنی در کارآفرینی دانش آموختگان این رشته که چکیدهی آن در زیر آورده شده است، در تابستان ۱۳۸۸ در مدیریت ورزشی (حرکت) از صفحه ۲۰۳ تا ۲۲۳ منتشر شده است.
نام: نقش سرفصل و محتوای دروس تربیت بدنی در کارآفرینی دانش آموختگان این رشته
این مقاله دارای ۲۱ صفحه میباشد، که برای تهیهی آن میتوانید بر روی گزینهی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله کارآفرینی
مقاله نیازهای آموزشی سرفصل دروس
مقاله دانش آموختگان تربیت بدنی
چکیده و خلاصهای از مقاله:
هدف از انجام این تحقیق، بررسی نظرهای دانشجویان تربیت بدنی و کارفرمایان ورزشی در زمینه سرفصل و محتوای دروس تربیت بدنی است. این مطالعه درصدد پاسخگویی به این پرسش است که آیا محتوای دروس نقش موثری در کارآفرینی دانش آموختگان دارد یا خیر؟ روش تحقیق توصیفی و از نوع میدانی است. به این منظور ۲۶۰ نفر از دانشجویان و ۴۹ نفر از کارفرمایان بخش ورزشی استان اردبیل به عنوان نمونه آماری تحقیق انتخاب شدند. برای گردآوری داده ها به منظور پاسخ دهی به پرسش های اصلی تحقیق از پرسشنامه محقق ساخته که شامل ۴۴ سوال بسته پاسخ در مقیاس پنج درجه ای لیکرت برای دانشجویان و پرسشنامه ای حاوی سوالات مشابه با سوالات دانشجویان و دو سوال پاسخ باز برای کارفرمایان است، استفاده شد. اعتبار پرسشنامه ها توسط متخصصان تربیت بدنی تأیید و پایایی آن از طریق آلفای کرونباخ ۷۳ درصد ارزیابی شد. نتایج تحقیق نشان داد بین نظر دو گروه از کارفرمایان (مربیان و مدیران ستادی) درخصوص تناسب سرفصل دروس تربیت بدنی با نیازهای شغلی (P=0.56 و T=2.92) و راهکارهای آموزشی از طریق مراکز کارآفرینی (P=0.35 و T=0.68) و نقش دانشکده های تربیت بدنی در تقویت روحیه کارآفرینی (P=0.26 و T=1.91) و نقش دولت در حمایت از فعالیت های کارآفرینانه دانش آموختگان (P=0.16 و T=0.20) تفاوت آماری معنی داری وجود ندارد. لزوم آموزش کارآفرینی به دانشجویان تربیت بدنی، ایجاد فضای میانه و تعاملی بین محیط های یادگیری و اجرا، تجدیدنظر و انطباق سرفصل و محتوای دروس با نیازهای جامعه و تدوین قوانینی که بتواند از نوآوری ها و خلاقیت ها در عرصه ورزش حمایت کند، از دیگر مولفه های مورد بحث در این مقاله است.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.