اقدام پژوهی روشهای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در این درس


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
2 بازدید
۶۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اقدام پژوهی روشهای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در این درس دارای ۳۴ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اقدام پژوهی روشهای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در این درس  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز اقدام پژوهی روشهای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در این درس۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اقدام پژوهی روشهای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در این درس،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اقدام پژوهی روشهای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در این درس :

اقدام پژوهی روشهای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به درس ادبیات فارسی جهت جلوگیری از افت تحصیلی در این درس
فهرست مطالب

چکیده. ۵

مقدمه :. ۶

اهداف کتب رشته ی زبان و ادبیات فارسی متوسطه. ۸

بیان مسئله. ۱۲

توصیف وضعیت موجود. ۱۲

افت تحصیلی و راهکارهای مقابله با آن. ۱۳

منظور از افت تحصیلی چیست؟. ۱۳

خسارت‌های ناشی از افت‌ تحصیلی:. ۱۵

عوامل موثر بر افت تحصیلی:. ۱۶

توصیف وضع موجود ( شواهد ۱ ). ۱۹

الف- شاخص های کیفی وضع موجود :. ۱۹

با بررسی نتایج حاصل از آزمون ادبیّات فارسی دی ماه دریافتم : ۱۹

ب – شاخص های کمی وضع موجود :. ۲۰

جدول شماره ۱: جدول درصد فراوانی نتایج آزمون ادبیّات فارسی آذر ماه در سال تحصیلی ۹۲-۹۱. ۲۰

تجزیه و تحلیل اطّلاعات. ۲۱

انتخاب راه حل های جدید موقتی و اجرای آن ها. ۲۱

۱- پرسش و پاسخ گروهی. ۲۱

۲- استفاده از رایانه. ۲۲

۳- استفاده از تصاویر. ۲۲

۴- خواندن مطالبی جذاب برای افزایش آگاهی. ۲۲

۵- روش نمایشی. ۲۳

۶- دست سازه های دانش آموزان. ۲۳

توصیف وضع مطلوب (شواهد ۲ ). ۲۴

الف – شاخص های کیفی وضع مطلوب. ۲۴

ب- شاخص های کمی وضع مطلوب. ۲۴

گزارش نهایی و نتیجه گیری. ۲۶

پیشنهادات. ۲۶

منابع و مآخذ. ۲۸

چکیده

اینجانب …….. با میزان تحصیلات ……. در رشته ی …….. و ……… سابقه ی خدمت، در سال تحصیلی ……… با سمت دبیر ادبیّات فارسی در هنرستان حاج قاسم عاشوری واقع در شهرستان علی آبادکتول مشغول به خدمت بودم.

من در این تحقیق روش هایی را برای علاقه مند سازی دانش آموزان مقطع متوسطه و هنرستان به این درس شیرین و پر محتوا را جهت جلوگیری از افت تحصیلی دانش آموزان بررسی می کنم و راهبرد آن ها را مورد بحث قرار می دهم.

از آنجایی که می دانید در رویکردهای جدید تعلیم و تربیت عرضه ی اطّلاعات کافی نیست. بلکه روش تدریس دوسویه از اهمّیّت ویژه برخوردار است. نقش اصلی بر عهده ی دانش آموزان گذاشته می­شود که با مشارکت مستقیم خود به فرآیند یادگیری شکل می­دهند و شیوه های تفکّر کردن را تمرین می­کنند. که این عمل به صورت های مختلفی که در این پژوهش شرح داده شده است میسر می گردد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.