اقدام پژوهی چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 اقدام پژوهی چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم دارای ۲۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد اقدام پژوهی چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز اقدام پژوهی چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی اقدام پژوهی چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن اقدام پژوهی چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم :

اقدام پژوهی چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم
فهرست مطالب

چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم ؟. ۳

چکیده. ۳

مقدمه. ۴

توصیف وضع موجود. ۴

گردآوری اطلاعات(شواهد۱). ۶

پرسشنامه مدیریت زمان. ۷

ادبیات و پیشینه تحقیق. ۸

تعریف و تبیین واژه های کلیدی:. ۹

شیوه های گردآوری اطلاعات. ۱۰

تجزیه و تحلیل داده ها:. ۱۱

به طور کلی علل بی دقتی و حواس پرتی را به دو دسته کلی تقسیم می کنند: ۱۱

چگونگی یافتن و انتخاب راه حل ها. ۱۲

با بررسی پاسخهای شاهرخ عواملی که باعث عدم تمرکز در او شده بود مشخص شد که این عوامل عبارتند از:. ۱۴

مراحل اجرای راه حل ها و چگونگی نظارت بر اجرای آنها. ۱۷

شواهد۲. ۱۸

چگونگی ارزیابی و اعتبار یابی راه حل ها. ۱۸

تجدیدنظرها،پیشنهادها و تصمیم گیری. ۱۹

منابع. ۱۹

چگونه توانستم حواس پرت شاهرخ را در کلاس متمرکز کنم ؟

چکیده

معلمان بیشترین وقت را برای تماس با دانش آموزان ، مشاهده آنان و کمک به جریان رشد و تکامل آنه در اختیار دارند. معلم باید در روابط با شاگردان از اصول حسنه انسانی آگاه باشد و آنها را به کار بندد و محیطی را به وجود آورد که دانش آموزان، مشکلات خود را با او در میان گذاشته و او در حد توان به اصلاح و تغییر رفتار آنها اقدام نماید.معلم به این موضوع ایمان داشته باشد که رفع موانع تربیتی و کاهش مشکلات دانش آموزان ، خود مقدمه ای برای آماده سازی ذهنی دانش آموزان و ارائه مطالب درسی می باشد.

معلم متعهد، در طریق حفظ و تامین منافع واقعی شاگرد است ، در حل مسائل و مشکلات کوشاست . روحیه اش به گونه ای است از خدمت لذت می برد ، از ساختن و به عمل آوردن دانش آموز و قراردادنش در مسیری که مورد هدف است خرسند است.

لذا با با توجه به تعهد و مسئولیت خود در کلاس، با مشاهده ی حواس پرتی و عدم تمرکز شاهرخ در کلاس سعی در حل کردن مشکل او شدم . زیرا بدون داشتن دقت و تمرکز حواس یادگیری صورت نمی گیرد.تمرکز حواس هنگام مطالعه کلید اصلی و اساسی درک و فهم مطالب است و کلید اساسی تمرکز حواس استفاده از روشهایی است که باعث تقویت و پرورش و مهارت در برقراری تمرکز حواس هنگام مطالعه می شوند.

ابزار گردآوری اطلاعات شامل مصاحبه، پرسشنامه، مشاهده و اسناد و مدارک می باشد.با اطلاعات به دست آمده ، مشخص شد مشکل دانش آموز حواس پرتی یا عدم تمرکز در کلاس است که به دنبال عوامل ایجاد کننده ی آن بر آمدم و راهکار های مناسب با توجه به اطلاغاتی که در کتابها ، تحقیقات در این زمینه و تجربیات شخصی خودم بود ارائه شد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.