پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول کتاب اصول بازاریابی تالیف کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
4 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول کتاب اصول بازاریابی تالیف کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول کتاب اصول بازاریابی تالیف کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول کتاب اصول بازاریابی تالیف کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول کتاب اصول بازاریابی تالیف کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت بازاریابی، مدیریت رابطه سودمند با مشتری (فصل اول کتاب اصول بازاریابی تالیف کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) :

عنوان: دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول کتاب اصول بازاریابی تالیف کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده(

دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی(

فرمت: پاورپوینت

تعداد سالاید: ۳۲ اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل اول این کتاب با عنوان “بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری” در ۳۲ اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد بخشهای اصلی این فایل شامل موارد زیر است:

بازاریابی چیست؟

فرایند بازاریابی

پنج اصل اساسی بازار و مشتری

نیاز، خواسته و تقاضای مشتری

پیشنهادهای بازاریابی- محصولات، خدمات و تجربیات

ارزش و رضایت مشتری

داد و ستد و ارتباطات

بازارها

عناصر یک سیستم نوین بازاریابی

طراحی استراتژی بازاریابی بر اساس مشتری

انتخاب مشتری برای خدمت گذاری

انتخاب طرح ارزش

گرایشهای مدیریت بازاریابی

رویکرد تولید

رویکرد محصول

رویکرد فروش

رویکرد بازاریابی

بازاریابی اجتماعی

سه موضوع اساسی در خط مشی بازاریابی اجتماعی

آماده کردن طرح و برنامه بازاریابی یکپارچه

مدیریت ارتباط با مشتری

ایجاد وفاداری مشتری و حفظ او

رشد سهم مشتری

ایجاد دارایی مشتری

برقراری رابطه درست با مشتریان درست

روندها و نیروهایی که باعث تغییر بازاریابی و به چالش کشیدن استراتژیهای بازاریابی شده اند

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.