مقایسه استزاتژی بازاریابی شرکت Mercedes Benz و BMW


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 مقایسه استزاتژی بازاریابی شرکت Mercedes Benz و BMW دارای ۳۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت مقایسه استزاتژی بازاریابی شرکت Mercedes Benz و BMW  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مقایسه استزاتژی بازاریابی شرکت Mercedes Benz و BMW2 ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی مقایسه استزاتژی بازاریابی شرکت Mercedes Benz و BMW،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقایسه استزاتژی بازاریابی شرکت Mercedes Benz و BMW :

توضیحات:

پاورپوینت مقایسه استزاتژی بازاریابی شرکت Mercedes Benz و BMW بر اساس ۴P بازاریابی، در حجم ۳۴ اسلاید، همراه با تصاویر و توضیحات کامل.

برای اینکه استراتژی بازاریابی دو شرکت را با هم مقایسه کنیم:

ابتدا تاریخچه کوتاهی از دو شرکت و نیز شرکت های مادر را ارائه کردیم،

سپس اهداف، تمرکز و فرهنگ شرکت BMW را آوردیم،

بعد از آن، ماتریس SWOT این شرکت را رسم کردیم،

سپس استراتژی بازاریابی ۲ شرکت را بر اساس ۴P بازاریابی با یکدیگر مقایسه کردیم

در قسمت Place، بازار هایی که شرکت در آنجا فعالیت دارد را مشخص کردیم

در قسمت Price حدود قیمتی محصولات و دلیل قیمت گذاری به این نحو را بیان نمودیم(مثلا اینکه چرا یک محصول بسیار گران و با حاشیه سود بالا هست)

در قسمت Promotion نحوه تبلیغات ، کانال های ارتباطی و حوزه هایی که شرکت اسپانسر آنجا میشود را بیان نمودیم (برای مثلا بنز اسپانسر fashion میشود)

در قسمت محصول product ویژگی های محصول و استراتژی شرکت ها در قبال محصولات آینده شرکت را مشخص نمودیم

بخشی از متن:

مرسدس بنز، در سال ۱۹۰۱ به وسیله Daimler Motoren Gesellschaft. به بازار عرضه شد. بنز یکی از شناخته شده ترین برند ها در سطح جهان است، همان طور که یکی از قدیمی ترین برند های اتوموبیل در سطح جهان است …

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.