مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی دارای ۲۷ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی :

توضیحات:
مبانی نظری و پیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی، در قالب فایل Word و درحجم ۲۴ صفحه.

بخشی از متن:

از نظر کاتلر، برجسته ترین صاحب نظر علم بازاریابی، بازاریابی فرآیندی مدیریتی-اجتماعی است که بوسیله آن افراد و گروه ها از طریق تولید و مبادله کالا با یکدیگر، به امر تامین نیازها و خواسته های خود اقدام می کنند.

تعریف فوق در برگیرنده هفت اصطلاح مهم می باشد که عبارتند از : نیاز، خواسته، تقاضا، کالا، مبادله، معامله و بازار است. موارد فوق مفاهیم اساسی بازاریابی هستند که هر یک را بطور مختصر شرح می دهیم.

نیاز: بیان کننده حالت محرومیت احساس شده در فرد است. به عبارت دیگر احساس محرومیت، همان نیاز است.

خواسته: شکلی است که نیازهای انسان تحت تاثیر فرهنگ و شخصیت انفرادی به خود می گیرد، به عبارت دیگر خواسته انسانی شکلی از نیاز انسان است که بر طبق فرهنگ و شخصیت فردی، تغییر شکل می دهد.

تقاضا: چون افراد دارای خواسته هایی نامحدود و منابع محدودی هستند لذا کالاهایی را برای مصرف انتخاب می کنند که در ازای وجوه پرداختی، حداکثر رضایت را برای خودشان بدست آورند. خواسته ای که با قدرت خرید همراه باشد تبدیل به تقاضا می گردد.

کالا یا محصول: محصول عبارت است از چیزی که قادر به ارضای یک خواسته باشد به عبارت دیگر هر چیزی که بتوان برای جلب توجه، بدست آوردن، استفاده یا مصرف به بازار عرضه کرد بطوری که توانایی تامین یک خواسته یا نیاز را داشته باشد کالا تلقی می شود.

مبادله: مبادله عبارتست از دریافت چیزی مطلوب از کسی دیگر، در مقابل ما به ازایی به او. در حقیقت بازاریابی وقتی تحقق می بابد که مردم برای تامین نیازها و خواسته های خود تصمیم به مبادله بگیرند. مبادله هسته مرکزی بازاریابی است و برای تحقق آن، ۵ شرط زیر لازم است:

۱. حداقل دو طرف باید با یکدیگر مشارکت داشته باشند.

۲. هر طرف باید چیزی با ارزشی برای مبادله با دیگری در اختیار داشته باشد.

۳. هر طرف باید علاقمند به مبادله با طرف دیگر باشد.

۴. هر طرف باید در رد و قبول پیشنهاد طرف دیگر آزادی کامل داشته باشد.

۵. هر طرف باید دارای توانایی لازم برای مراوده و تحویل باشد.

مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی
فهرست مطالب:
بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی
تعریف بازاریابی
۲-۴-۲) فلسفه ها یا گرایش های مدیریت بازاریابی:
۲-۴-۳) بازاریابی بین المللی
۲-۴-۴) اهمیت بازاریابی بین المللی
۲-۴-۵)تجزیه و تحلیل بازارهای خارجی
۲-۴-۶) استراتژی های ورود به بازار
منابع وماخذ
مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی
فهرست منابع فارسی
مبانی نظری وپیشینه تحقیق بازاریابی داخلی و بازاریابی بین المللی
فهرست منابع غیر فارسی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.