پیشینه و مبانی نظری آمیخته های بازاریابی سبز وتاثیر آن در سودآوری وفروش
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پیشینه و مبانی نظری آمیخته های بازاریابی سبز وتاثیر آن در سودآوری وفروش دارای ۱۰۶ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پیشینه و مبانی نظری آمیخته های بازاریابی سبز وتاثیر آن در سودآوری وفروش کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز پیشینه و مبانی نظری آمیخته های بازاریابی سبز وتاثیر آن در سودآوری وفروش۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری آمیخته های بازاریابی سبز وتاثیر آن در سودآوری وفروش،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری آمیخته های بازاریابی سبز وتاثیر آن در سودآوری وفروش :
پیشینه و مبانی نظری آمیخته های بازاریابی سبز وتاثیر آن در سودآوری وفروش
جزئیات:
توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)
پیشینه و مبانی نظری آمیخته های بازاریابی سبز وتاثیر آن در سودآوری وفروش
فهرست
بخش اول: مبانی نظری ۱۶
۱-۲- مقدمه ۱۶
۲-۲- مسئولیت اجتماعی ۱۷
۳-۲- مفهوم و تعاریف بازاریابی و بازاریابی سبز ۱۹
۴-۲- مفاهیم سبز مستتر در بازاریابی سبز ۲۳
۵-۲-استراتژی های بازاریابی و بازاریابی سبز ۲۳
۶-۲-آمیخته های بازاریابی سبز ۲۵
۱-۶-۲- محصول سبز…………….. ۲۵
۲-۶-۲- قیمت سبز……………. ۲۶
۳-۶-۲- ترویج سبز :………… ۲۶
۴-۶-۲- توزیع سبز…………………. ۲۶
۷-۲- عصرهای بازاریابی سبز ۲۷
۸-۲- فرآیند سبز شدن ۲۹
۹-۲ – پنج مورد بازاریابی سبز ۳۱
۱۰-۲- سطوح بازاریابی سبز ۳۴
۱۱-۲- بازاریابی تجاری ۳۵
۱۲-۲- طبقه بندی مفهوم بازاریابی سبز از چشماندازهای مختلف ۳۷
۱-۱۲-۲- چشمانداز محصولمحور ۳۷
۲-۱۲-۲- چشمانداز هدف….. ۳۷
۳-۱۲-۲- چشمانداز استراتژی ۳۹
۱-۳-۱۲-۲- استراتژی بازار سبز ۴۰
۱۳-۲- عوامل تاثیرگذار در توسعه مفهوم بازاریابی سبز ۵۱
۱۴-۲- دلایل اتخاذ بازاریابی سبز ۵۴
۱۵-۲- روشهای سبز شدن ۵۷
۱۶-۲- تاثیر صاحبان منافع بر استراتژی های بازاریابی سبز ۶۶
۱۷-۲- چالش های بازاریابی سبز ۶۷
۱۸-۲- مزیت های بازاریابی سبز ۶۸
۱۹-۲- پیامدهای هزینه یا سود ۶۸
۲۰-۲- روشهای علاقمند کردن افراد به بازاریابی سبز ۶۹
۲۱-۲- بازاریابی سبز به عنوان یک فلسفه رایج ۷۰
۲۲-۲- مدل ترکیب بازاریابی سبز ۷۷
بخش دوم: پیشینه تحقیق ۷۹
۳-۲- پیشینه و تاریخچه بازاریابی سبز ۷۹
۱-۳-۲- موفقیت سبز…………….. ۸۱
۲-۳-۲- کسب و کار سبز امروزی ۸۲
۴-۲- مدل ۳C اوهما ۸۶
۵-۲- نتیجهگیری …………………………………………………………………………………………………………۸۷
بخش اول: مبانی نظری
۱-۲- مقدمه
شاید کسی تصور نمیکرد که روزی بازاریابی علاوه بر سودآوری و فروش، نگران سلامت مصرف کننده نیز باشد. اما پویایی و رقابت شدید و افزایش نگرانی نسبت به محیط زیست و همچنین مقررات دولتی و افزایش آگاهی مصرف کنندگان، شرکتها را بر آن داشت که در سلامت جسمانی و روانی و پاکیزگی محیط مصرف کنندگان نیز تأمل کنند. به هر حال به مرور زمان مفاهیمی نظیر بازاریابی سبز، بازاریابی محیطی و اجتماعی برای عمل به مسئولیت اجتماعی بنگاهها وارد ادبیات بازاریابی شد. این روزها چنین به نظر میرسد که هر محصولی علت اجتماعی خاصی دارد. در حال حاضر بازاریابی براساس ملاحظات اجتماعی و محیطی یکی از مهمترین فعالیتهای شرکتها شده است. از نخستین سالهای دهه ۸۰ بازاریابی بر اساس ملاحظات اجتماعی و محیطی شهرت زیادی یافته است (کاتلر و آرمسترانگ، ۱۹۹۹،ص۱۲۷). یکی از حیطههای بازرگانی که در مسائل محیطی بحث زیادی را در مطبوعات به خود اختصاص داده بازاریابی سبز است. به نظر میرسد تمامی مصرف کنندگان چه فردی و چه صنعتی در مورد محیط زیست آگاهتر و علاقمندتر شدهاند.
در مطالعهای که در سال ۱۹۹۲ در ۱۶ کشور توسط اتمن انجام گرفت بیش از ۵۰درصد مصرف کنندگان در هر کشور بیان کردند که نسبت به محیط زیست علاقه مند و دلواپس شدهاند. همچنین در مطالعهای که در سال ۱۹۹۴ در استرالیا انجام شد، نتایج نشان داد که ۸۴درصد افراد معتقد بودند که در برابر محیط مسئولند. این افراد بیان کردند که رفتارشان را که شامل رفتار خرید است به خاطر مسائل محیطی اصلاح کردهاند.(گرنت،۲۰۰۵، ص ۹۷)
بازاریابی سبز که آن را بازاریابی پایدار نیز نامیدهاند یک روند جالب است که امروزه در کشورهای در حال توسعه خرده فروشان نیز آن را شروع کردهاند. کاتب و هلسن بیان میکنند که بازاریابی سبز برنامههای دولت را تقویت میکند (کاتب و هلسن، ۲۰۰۴). «باوی» و «سیل» بر این باورند که ارزشهای اجتماعی همانند دیگر عناصر محیط بازاریابی طی زمان تغییر میکنند. پس به منظور حصول اطمینان از موفقیت، بازاریابان و محصولاتشان باید همراه و هماهنگ با جامعه تغییر یابند.
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.