پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۹۷,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی دارای ۷۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی :

پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی

جزئیات:

توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)

همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه

توضیحات نظری کامل در مورد متغیر

پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه

رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب

منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)

پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
فهرست

۲-۱- بازاریابی ۹

۲-۱-۱- بازاریابی و تبلیغات ۹

۲-۱-۲- ارتباطات بازاریابی و جایگاه تبلیغات ۱۲

۲-۲- تبلیغات ۱۳

۲-۲-۱- اهمیت تبلیغات ۱۳

۲-۲-۲- تاریخچه شکل گیری تبلیغات ۱۵

۲-۲-۲-۱- تاریخچه شکل گیری تبلیغات در ایران ۱۷

۲-۲-۳- برنامه تبلیغاتی ۱۸

۲-۲-۳-۱- اهداف تبلیغ ۱۸

۲-۲-۳-۲- بودجه‎بندی تبلیغ ۱۹

۲-۲-۳-۳- پیام تبلیغ ۲۰

۲-۲-۳-۴- انتخاب رسانه ۲۱

۲-۲-۳-۵- ارزیابی تبلیغ ۲۲

۲-۲-۴- رسانه‎های (ابزار) تبلیغاتی ۲۲

۲-۲-۴-۱- تلویزیون ۲۲

۲-۲-۴-۲- رادیو ۲۳

۲-۲-۴-۳- تبلیغات چاپی ۲۴

۲-۲-۴-۴- روزنامه ۲۴

۲-۲-۴-۵- مجله ۲۵

۲-۲-۴-۶- بروشور ۲۶

۲-۲-۴-۷- پوستر ۲۶

۲-۲-۴-۸- تبلیغات محیطی ۲۶

۲-۲-۴-۸-۱- تبلیغات فضای باز ۲۶

۲-۲-۴-۸-۲- تبلیغات در محل خرید ۲۷

۲-۲-۴-۹- تبلیغات اینترنتی ۲۸

۲-۲-۵- تبلیغات و اینترنت ۲۸

۲-۲-۵-۱- تبلیغات اینترنتی ۲۸

۲-۲-۵-۲- اینترنت ۲۹

۲-۲-۵-۳- اینترنت و آمیخته ترفیع ۳۱

۲-۲-۵-۴- جایگاه اینترنت در تبلیغات ۳۱

۲-۲-۵-۵- مقایسه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی ۳۳

۲-۲-۵-۶- مزایای اینترنت ۳۳

۲-۲-۵-۷- علل استفاده از تبلیغات اینترنتی ۳۵

۲-۲-۵-۸- درآمد‎های حاصل از تبلیغات اینترنتی ۳۶

۲-۲-۵-۹- مزایای تبلیغات اینترنتی ۳۸

۲-۲-۵-۱۰- معایب تبلیغات در اینترنت ۴۲

۲-۲-۶- روش‎های تبلیغات اینترنتی ۴۴

۲-۲-۶-۱- روش‎های تبلیغات اینترنتی (حنفی‎زاده) ۴۴

۲-۲-۶-۱-۱- بنرها ۴۴

۲-۲-۶-۱-۲- پاپ‎آپ و پاپ‎آندر ۴۵

۲-۲-۶-۱-۳- تبلیغات بر روی ایمیل‎ها ۴۶

۲-۲-۶-۱-۴- تبلیغ در موتور‎های جستجو ۴۶

۲-۲-۶-۱-۵- تبلیغات ویدئویی ۴۷

۲-۲-۶-۱-۶- باتن‎ها ۴۷

۲-۲-۶-۱-۷- آسمان خراش‎ها ۴۷

۲-۲-۶-۱-۸- تبلیغات در اتاق‎های گفتگو ۴۷

۲-۲-۶-۱-۹- درون‎شبکه‎ای‎ها ۴۸

۲-۲-۶-۱-۱۰- تبلیغات متحرک ۴۸

۲-۲-۶-۱-۱۱- مربع بزرگ‎ها ۴۸

۲-۲-۶-۱-۱۲- باتن‎های بزرگ ۴۸

۲-۲-۶-۱-۱۳- سوپر بنر‎ها ۴۸

۲-۲-۶-۱-۱۴- تایل‎ها ۴۸

۲-۲-۶-۱-۱۵- ایرلاگ‎ها ۴۸

۲-۲-۶-۱-۱۶- تبلیغات حامی‎گری ۴۹

۲-۲-۶-۱-۱۷- تبلیغات طبقه‎بندی شده ۴۹

۲-۲-۶-۱-۱۸- فوق اتصال‎ها یا هایپرلینک‎ها ۴۹

۲-۲-۶-۱-۱۹- وب‎سایت‎ها ۴۹

۲-۲-۶-۱-۲۰- تبلیغات بر روی بازی‎های آنی ۵۰

۲-۲-۶-۲- روش‎های تبلیغات اینترنتی (تای و چانگ) ۵۰

۲-۲-۶-۲-۱- بنر‎های تبلیغاتی ۵۰

۲-۲-۶-۲-۲- پنجره‎های پاپ‎اوت (پاپ‎آپ‎ها) ۵۰

۲-۲-۶-۲-۳- تبلیغات متنی ۵۱

۲-۲-۶-۲-۴- تبلیغات ویدئویی ۵۱

۲-۲-۶-۲-۵- تبلیغات ایمیل ۵۲

۲-۲-۷- ارزیابی تبلیغ ۵۲

۲-۲-۸- روش‎های ارزیابی اثربخشی تبلیغات بازرگانی ۵۳

۲-۲-۸-۱- آثار تبلیغ بر فروش ۵۳

۲-۲-۸-۱-۱- روش رابطه پیشین فروش- تبلیغ ۵۴

۲-۲-۸-۱-۲- روش مطالعات تجربی (نتایج فروش) ۵۴

۲-۲-۸-۲- اندازه‎گیری آثار ارتباطی ۵۴

۲-۲-۸-۲-۱- آزمایش‎های قبل از اجرای تبلیغ ۵۵

۲-۲-۸-۲-۲- آزمایش‎های پس از انجام تبلیغ ۵۷

۶-۲-۲- تکنیک طرز فکر (نظر سنجی) ۶۲

۲-۲-۹- پژوهش‎های انجام‎شده در ایران با موضوع تبلیغات در حوزه گردشگری ۶۸

مقدمه

صنعت جهانی سفر و گردشگری به عنوان یکی از نیرومندترین بخش‎های رشد و توسعه‎ی اقتصادی و اجتماعی در قرن ۲۱ ظاهر شده‎است. این مطلب حایز اهمیت است که بخش سفر و گردشگری برای ملت‎هایی که وارد اقتصاد جهانی می‎شوند، این امکان را فراهم آورده تا با افتخار و اطمینان خاطر به عنوان مقصد گردشگری نقش ایفا کنند. علاوه بر قابلیت این بخش در ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و درآمدهای پایدار و قابل توجه برای کشورهای سرتاسر جهان، سفر و گردشگری چارچوبی را برای هم راستا کردن و ایجاد هدف، افتخار و سیمای ملی فراهم آورده است. (Middleton, 2001)

۲-۱- بازاریابی

بازاریابی در سفر و گردشگری از اهمیتی حیاتی برخوردار است زیرا بازاریابی، تاثیر عمده‎ی مدیریت است که می‎تواند بر اندازه و رفتار این بازار عمده‎ی جهانی اثر گذارد. در میان تمام وظایف مدیریت بازاریابی، یکی از مهم ترین وظایف متصدی گردشگری، توسعه یا حفظ تصویر ذهنی از مقصد مطابق و هماهنگ با خواست گروه‎های بازدیدکننده مورد نظر می‎باشد. موفقیت یک مقصد تا حد زیادی وابسته به تصویر آن می‎باشد. رویکردی که درایجاد آگاهی و تصویر مقصد اتخاذ می‎شود، در رقابت و جذابیت نهایی مقصد سرنوشت‎ساز می‎باشد. از طرفی دیگر، فعالیت‎های ترفیعی و تبلیغات، پارامترهای اساسی برای معرفی یک مقصد گردشگری می‎باشند و در ایجاد آگاهی و تصویر مقصد بسیار نقش دارد؛ تبلیغات یکی از پر کاربردترین ابزار ارتباطات بازاریابی در گردشگری می‎باشد، عمدتا بدین دلیل که محصول یا خدمت گردشگری ناملموس می‎باشد. این محصول و خدمت اغلب بر پایه‎ی تصاویر واقعی یا ادراکی گردشگری و مقصد استوار می‎باشد. آن چه در گردشگری قابل توجه است، اندازه‎ی کلان تبلیغاتی است که هزینه می‎شود. (Middleton, 2001)

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.