پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد
پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی دارای ۷۹ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است
فایل ورد پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه و مراکز دولتی می باشد.
این پروژه توسط مرکز پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی۲ ارائه میگردد
توجه : در صورت مشاهده بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد
بخشی از متن پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی :
پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
جزئیات:
توضیحات: فصل دوم پژوهش کارشناسی ارشد و دکترا (پیشینه و مبانی نظری پژوهش)
همرا با منبع نویسی درون متنی به شیوه APA جهت استفاده فصل دو پایان نامه
توضیحات نظری کامل در مورد متغیر
پیشینه داخلی و خارجی در مورد متغیر مربوطه و متغیرهای مشابه
رفرنس نویسی و پاورقی دقیق و مناسب
منبع : انگلیسی و فارسی دارد (به شیوه APA)
پیشینه و مبانی نظری بازاریابی و تبلیغات اینترنتی
فهرست
۲-۱- بازاریابی ۹
۲-۱-۱- بازاریابی و تبلیغات ۹
۲-۱-۲- ارتباطات بازاریابی و جایگاه تبلیغات ۱۲
۲-۲- تبلیغات ۱۳
۲-۲-۱- اهمیت تبلیغات ۱۳
۲-۲-۲- تاریخچه شکل گیری تبلیغات ۱۵
۲-۲-۲-۱- تاریخچه شکل گیری تبلیغات در ایران ۱۷
۲-۲-۳- برنامه تبلیغاتی ۱۸
۲-۲-۳-۱- اهداف تبلیغ ۱۸
۲-۲-۳-۲- بودجهبندی تبلیغ ۱۹
۲-۲-۳-۳- پیام تبلیغ ۲۰
۲-۲-۳-۴- انتخاب رسانه ۲۱
۲-۲-۳-۵- ارزیابی تبلیغ ۲۲
۲-۲-۴- رسانههای (ابزار) تبلیغاتی ۲۲
۲-۲-۴-۱- تلویزیون ۲۲
۲-۲-۴-۲- رادیو ۲۳
۲-۲-۴-۳- تبلیغات چاپی ۲۴
۲-۲-۴-۴- روزنامه ۲۴
۲-۲-۴-۵- مجله ۲۵
۲-۲-۴-۶- بروشور ۲۶
۲-۲-۴-۷- پوستر ۲۶
۲-۲-۴-۸- تبلیغات محیطی ۲۶
۲-۲-۴-۸-۱- تبلیغات فضای باز ۲۶
۲-۲-۴-۸-۲- تبلیغات در محل خرید ۲۷
۲-۲-۴-۹- تبلیغات اینترنتی ۲۸
۲-۲-۵- تبلیغات و اینترنت ۲۸
۲-۲-۵-۱- تبلیغات اینترنتی ۲۸
۲-۲-۵-۲- اینترنت ۲۹
۲-۲-۵-۳- اینترنت و آمیخته ترفیع ۳۱
۲-۲-۵-۴- جایگاه اینترنت در تبلیغات ۳۱
۲-۲-۵-۵- مقایسه تبلیغات اینترنتی با تبلیغات سنتی ۳۳
۲-۲-۵-۶- مزایای اینترنت ۳۳
۲-۲-۵-۷- علل استفاده از تبلیغات اینترنتی ۳۵
۲-۲-۵-۸- درآمدهای حاصل از تبلیغات اینترنتی ۳۶
۲-۲-۵-۹- مزایای تبلیغات اینترنتی ۳۸
۲-۲-۵-۱۰- معایب تبلیغات در اینترنت ۴۲
۲-۲-۶- روشهای تبلیغات اینترنتی ۴۴
۲-۲-۶-۱- روشهای تبلیغات اینترنتی (حنفیزاده) ۴۴
۲-۲-۶-۱-۱- بنرها ۴۴
۲-۲-۶-۱-۲- پاپآپ و پاپآندر ۴۵
۲-۲-۶-۱-۳- تبلیغات بر روی ایمیلها ۴۶
۲-۲-۶-۱-۴- تبلیغ در موتورهای جستجو ۴۶
۲-۲-۶-۱-۵- تبلیغات ویدئویی ۴۷
۲-۲-۶-۱-۶- باتنها ۴۷
۲-۲-۶-۱-۷- آسمان خراشها ۴۷
۲-۲-۶-۱-۸- تبلیغات در اتاقهای گفتگو ۴۷
۲-۲-۶-۱-۹- درونشبکهایها ۴۸
۲-۲-۶-۱-۱۰- تبلیغات متحرک ۴۸
۲-۲-۶-۱-۱۱- مربع بزرگها ۴۸
۲-۲-۶-۱-۱۲- باتنهای بزرگ ۴۸
۲-۲-۶-۱-۱۳- سوپر بنرها ۴۸
۲-۲-۶-۱-۱۴- تایلها ۴۸
۲-۲-۶-۱-۱۵- ایرلاگها ۴۸
۲-۲-۶-۱-۱۶- تبلیغات حامیگری ۴۹
۲-۲-۶-۱-۱۷- تبلیغات طبقهبندی شده ۴۹
۲-۲-۶-۱-۱۸- فوق اتصالها یا هایپرلینکها ۴۹
۲-۲-۶-۱-۱۹- وبسایتها ۴۹
۲-۲-۶-۱-۲۰- تبلیغات بر روی بازیهای آنی ۵۰
۲-۲-۶-۲- روشهای تبلیغات اینترنتی (تای و چانگ) ۵۰
۲-۲-۶-۲-۱- بنرهای تبلیغاتی ۵۰
۲-۲-۶-۲-۲- پنجرههای پاپاوت (پاپآپها) ۵۰
۲-۲-۶-۲-۳- تبلیغات متنی ۵۱
۲-۲-۶-۲-۴- تبلیغات ویدئویی ۵۱
۲-۲-۶-۲-۵- تبلیغات ایمیل ۵۲
۲-۲-۷- ارزیابی تبلیغ ۵۲
۲-۲-۸- روشهای ارزیابی اثربخشی تبلیغات بازرگانی ۵۳
۲-۲-۸-۱- آثار تبلیغ بر فروش ۵۳
۲-۲-۸-۱-۱- روش رابطه پیشین فروش- تبلیغ ۵۴
۲-۲-۸-۱-۲- روش مطالعات تجربی (نتایج فروش) ۵۴
۲-۲-۸-۲- اندازهگیری آثار ارتباطی ۵۴
۲-۲-۸-۲-۱- آزمایشهای قبل از اجرای تبلیغ ۵۵
۲-۲-۸-۲-۲- آزمایشهای پس از انجام تبلیغ ۵۷
۶-۲-۲- تکنیک طرز فکر (نظر سنجی) ۶۲
۲-۲-۹- پژوهشهای انجامشده در ایران با موضوع تبلیغات در حوزه گردشگری ۶۸
مقدمه
صنعت جهانی سفر و گردشگری به عنوان یکی از نیرومندترین بخشهای رشد و توسعهی اقتصادی و اجتماعی در قرن ۲۱ ظاهر شدهاست. این مطلب حایز اهمیت است که بخش سفر و گردشگری برای ملتهایی که وارد اقتصاد جهانی میشوند، این امکان را فراهم آورده تا با افتخار و اطمینان خاطر به عنوان مقصد گردشگری نقش ایفا کنند. علاوه بر قابلیت این بخش در ایجاد اشتغال، سرمایه گذاری و درآمدهای پایدار و قابل توجه برای کشورهای سرتاسر جهان، سفر و گردشگری چارچوبی را برای هم راستا کردن و ایجاد هدف، افتخار و سیمای ملی فراهم آورده است. (Middleton, 2001)
۲-۱- بازاریابی
بازاریابی در سفر و گردشگری از اهمیتی حیاتی برخوردار است زیرا بازاریابی، تاثیر عمدهی مدیریت است که میتواند بر اندازه و رفتار این بازار عمدهی جهانی اثر گذارد. در میان تمام وظایف مدیریت بازاریابی، یکی از مهم ترین وظایف متصدی گردشگری، توسعه یا حفظ تصویر ذهنی از مقصد مطابق و هماهنگ با خواست گروههای بازدیدکننده مورد نظر میباشد. موفقیت یک مقصد تا حد زیادی وابسته به تصویر آن میباشد. رویکردی که درایجاد آگاهی و تصویر مقصد اتخاذ میشود، در رقابت و جذابیت نهایی مقصد سرنوشتساز میباشد. از طرفی دیگر، فعالیتهای ترفیعی و تبلیغات، پارامترهای اساسی برای معرفی یک مقصد گردشگری میباشند و در ایجاد آگاهی و تصویر مقصد بسیار نقش دارد؛ تبلیغات یکی از پر کاربردترین ابزار ارتباطات بازاریابی در گردشگری میباشد، عمدتا بدین دلیل که محصول یا خدمت گردشگری ناملموس میباشد. این محصول و خدمت اغلب بر پایهی تصاویر واقعی یا ادراکی گردشگری و مقصد استوار میباشد. آن چه در گردشگری قابل توجه است، اندازهی کلان تبلیغاتی است که هزینه میشود. (Middleton, 2001)
- در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.