پاورپوینت فصل بیستم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فصل بیستم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) دارای ۲۸ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت فصل بیستم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت فصل بیستم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فصل بیستم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فصل بیستم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) :

توضیحات:
پاورپوینت فصل ۲۰ کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، با عنوان اصول اخلاقی و مسوولیت اجتماعی بازاریابی ، در حجم ۲۸ اسلاید.

این فایل شامل ۳۲ اسلاید می باشد و مربوط به فصل ۲۰ با موضوع اصول اخلاقی و مسوولیت اجتماعی بازاریابی از کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید؛ می باشد و قابل استفاده برای ارائه درسی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

بخشی از متن:
مصرف کنندگان درباره ی نحوه ی تأمین منابع و خواسته های خود به وسیله ی سامانه ی بازاریابی امریکا بسیار نگرانند. معمولا بررسی ها نشان می دهد که مصرف کنندگان نسبت به رویه های بازاریابی باورها و نظرهای مختلف و حتی اندکی نامساعد دارند.
طرفداران مصرف کنندگان، موسسات دولتی و سایر منتقدان بازاریابی را متهم می کنند که به واسطه ی قیمت های بالا، رویه های فریبکارانه ،فروش اجباری،عرضه ی کالاهای تقلبی و مضر و خطرناک ، از رواج انداختن برنامه ریزی شده و خدمات رسانی ضعیف به مصرف کنندگان بی بضاعت به اقشار مختلف آسیب می رسانند.

پاورپوینت فصل بیستم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)
فهرست مطالب:
۱)انتقادات اجتماعی از بازاریابی
۲)تأثیر بازاریابی بر مصرف کنندگان منفرد
۳)قیمت های بالا
۴)رویه های فریبکارانه
۵)فروش اجباری
۶)محصولات تقلبی، مضر و خطرناک
۷)از رواج انداختن های برنامه ریزی شده
۸)خدمات رسانی ضعیف به مصرف کنندگان بی بضاعت
۹)تأثیر بازاریابی بر سایر بنگاهها
۱۰)تأثیر بازاریابی بر سایر بنگاهها
۱۱)اقدامات شهروندی و عمومی برای به نظم درآوردن بازاریابی
۱۲)حقوق سنتی فروشندگان
۱۳)حقوق سنتی خریداران
۱۴)حفاظت از محیط زیست
۱۵)شبکه ی پایداری محیط زیست
۱۶)حوزه های اصلی تصمیم گیری بازاریابی که طبق قانون زیر سوال می رود
۱۷)بازاریابی مدبرانه
۱۸)بازاریابی مصرف کننده مدار
۱۹)بازاریابی فایده رسان به مشتری
۲۰)بازاریابی نوآوز
۲۱)بازاریابی رسالت شناختی
۲۲)بازاریابی اجتماعی
۲۳)طبقه بندی اجتماعی کالاها
۲۴)اصول اخلاقی بازاریابی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.