پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) دارای ۳۲ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) :

توضیحات:
پاورپوینت فصل ۱۹ کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، با عنوان بازار جهانی ، در حجم ۳۲ اسلاید.

این فایل شامل ۳۲ اسلاید می باشد و مربوط به فصل ۱۹ با موضوع بازار جهانی از کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید؛ می باشد و قابل استفاده برای ارائه درسی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

بخشی از متن:
هر شرکتی قبل از تصمیم گیری درباره ی بین المللی کردن فعالیت خود، باید به بررسی و آگاهی از محیط بازاریابی بین المللی بپردازد. این محیط در دو دهه ی گذشته تغییر زیادی کرده و این تغییر فرصت ها و تهدیدهای زیادی به همراه داشته است.

پاورپوینت فصل نوزدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)
فهرست مطالب:
۱)بررسی محیط بازاریابی جهانی
۲)نظام تجارت بین المللی
۳)سازمان تجارت جهانی و گات
۴)مناطق آزاد تجاری
۵)محیط اقتصادی
۶)محیط سیاسی و قانونی
۷)محیط فرهنگی
۸)تصمیم درباره ی ورود به بازار جهانی
۹)تصمیم درباره ی انتخاب بازار
۱۰)شاخص های توان بالقوه ی بازار
۱۱)مشخصات جمعیت شناختی
۱۲)عوامل جامعه شناختی
۱۳)مشخصات جغرافیایی
۱۴)عوامل سیاسی و قانونی
۱۵)عوامل اقتصادی
۱۶)صادرات
۱۷)راهبردهای ورود به بازار خارجی
۱۸)سرمایه گذاری مشترک
۱۹)صدور مجوز
۲۰)تولید قراردادی
۲۱)قرارداد مدیریتی
۲۲)مالکیت مشترک
۲۳)قیمت
۲۴)مفهوم شبکه ی توزیع فراگیر در بازار بین المللی
۲۵)روش مختلف فعالیت های بازاریابی بین المللی

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.