پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل فشرده
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : این فایل به صورت فایل power point (پاور پوینت) ارائه میگردد

 پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) دارای ۲۴ اسلاید می باشد و دارای تنظیمات کامل در Power Point می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل پاور پوینت پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل می باشد و در فایل اصلی پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) :

توضیحات:
پاورپوینت فصل ۱۸ کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید) تالیف فلیپ کارتر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده، با عنوان ایجاد مزیت رقابتی ، در حجم ۲۴ اسلاید.

این فایل شامل ۲۴ اسلاید می باشد و مربوط به فصل ۱۸ با موضوع ایجاد مزیت رقابتی از کتاب اصول بازاریابی کاتلر ویراست جدید؛ می باشد و قابل استفاده برای ارائه درسی دانشجویان کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت می باشد.

بخشی از متن:
معمولا شناسایی رقبا کار آسانی به نظر می رسد.در ساده ترین حالت هر شرکتی رقبای خود را شرکت هایی می داند که کالاها و خدمات مشابهی را به مشتریان مشابه و به قیمت مشابهی می فروشند.هر شرکتی ممکن است رقبای خود را واحدهایی بداند که کالا یا گروه کالایی مشابهی را تولید می کنند. شرکت ها باید از«نزدیک بینی رقابتی» هم پرهیز کنند. گاه شرکتی را ممکن است رقبای پنهان و نه رقبای آشکارش « نابود» کنند، رقبای مستقیم نبودند که کسب و کار تلگراف را پس از ۱۶ سال به نیستی کشاندند، بلکه تلفن همراه و اینترنت بود. شرکت ها می توانند رقبای خود را از دیدگاه صنعت تعیین کنند. این شرکت ها قادرند خود را در صنعت نفت و یا حرفه ی داروسازی و یا نوشابه سازی تصور کنند.

پاورپوینت فصل هیجدهم کتاب اصول بازاریابی کاتلر (ویراست جدید)
فهرست مطالب:
۱)تجزیه و تحلیل رقیب
۲)شناسایی رقبا
۳)بازاریابی رقبا
۴)تعیین اهداف رقبا
۵)شناسایی راهبردهای رقبا
۶)ارزیابی نقاط قوت و ضعف رقبا
۷)برآورد واکنش رقبا
۸)انتخاب رقبا برای حمله یا گریز
۹) رقبای ضعیف یا قوی
۱۰) رقبای نزدیک یا دور
۱۱)رقبای خوب یا بد
۱۲)طراحی سامانه ی گردآوری اطلاعات رقابتی
۱۳)راهبردهای رقابتی
۱۴)رویکردهای راهبرد بازاریابی
۱۵)راهبردهای رقابتی اساسی
۱۶)جایگاه رقابتی
۱۷)موازنه در جهت گیری به سوی مشتری و رقیب
۱۸) سیر تکاملی جهت گیری شرکت ها

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.