تحقیق و بررسی تاثیرات مثبت یا منفی رسانه‌ها بر ارتقاء همبستگی خانواده‌ها


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
1 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

 تحقیق و بررسی تاثیرات مثبت یا منفی رسانه‌ها بر ارتقاء همبستگی خانواده‌ها دارای ۲۰ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد تحقیق و بررسی تاثیرات مثبت یا منفی رسانه‌ها بر ارتقاء همبستگی خانواده‌ها  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز تحقیق و بررسی تاثیرات مثبت یا منفی رسانه‌ها بر ارتقاء همبستگی خانواده‌ها۲ ارائه میگردد

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی تحقیق و بررسی تاثیرات مثبت یا منفی رسانه‌ها بر ارتقاء همبستگی خانواده‌ها،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن تحقیق و بررسی تاثیرات مثبت یا منفی رسانه‌ها بر ارتقاء همبستگی خانواده‌ها :

توضیحات:
تحقیق تاریخچه ایجاد مدیریت رسانه، تعریف و علل و اهمیت تلفیق دو عامل مدیریت و رسانه در زندگی دنیای امروز و بررسی تاثیرات مثبت یا منفی رسانه‌ها بر ارتقاء همبستگی خانواده‌ها، در قالب فایل Word و در ۱۵ صفحه.

بخشی از متن:
شروع تحصیلات آکادمیک این رشته به دانشکده صدا وسیما باز می گردد که در ابتدای امربعضی از مدیران سازمان صدا و سیما را در بر می گرفت. و پس از آن دانشگاه های تهران و علامه میزبان آن بوده اند .
در حال حاضر رشته مدیریت رسانه در دو مقطع ارشد و دکترا تدریس می گردد و در مقطع ارشد، دانشکده صدا وسیما،دانشکده مدیریت دانشگاه تهران،دانشکده علوم ارتباطات علامه و پیام نورمیزبان آن می باشند. و در مقطع دکترا دانشگاه تهران و دانشگاه علوم تحقیقات پذیرای دانشجویان می باشند.

تحقیق و بررسی تاثیرات مثبت یا منفی رسانه‌ها بر ارتقاء همبستگی خانواده‌ها
فهرست مطالب:
مقدمه
سه رویکرد متفاوت در سه دانشکده در مقطع ارشد
بازار کار مدیریت رسانه
دو رویکرد متفاوت در مقطع دکترا
از چه زمانی رشته‌های میان رشته‌ای مدیریت به وجود می‌آید؟
در این میان رشته میان رشته ای مدیریت رسانه چگونه بوجود آمد؟
آیا می‌شود نتیجه گرفت که از منظر مدیریت رسانه، رسانه بیش از هر چیز یک بنگاه اقتصادی است؟
سازمان رسانه ای با دیگر سازمان ها چه تفاوتهایی دارد؟
با توجه به این تفاوت،در سازمان های رسانه‌ای، یک مدیر رسانه‌ای باید چگونه مدیری باشد و چه ویژگی هایی داشته باشد؟
یک مدیر رسانه ای با این خصوصیات چگونه باید تربیت شود، آیا تحصیلات آکادمیک برای تربیت چنین فردی کفایت می کند؟
مقتضیات و چالش ها
چه کسانی قادرند و باید در این حوزه تحصیل، تدریس یا تحقیق کنند؟
کار با دیگران به منظور تغییر رفتار ذهنی و جسمی مخاطب از طریق رسانه
یکی از مسائلی که در جامعه ما تاکید و توصیه می شود بحث خصوصی سازی و تاکید بر اصل ۴۴ است. بفرمایید که خصوصی سازی چه تاثیری بر صنعت رسانه می گذارد؟

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.