مقاله بررسی عددی اثرات مکشی و دمشی جریان ثانوی در خنک کاری موانع مستطیلی با شار حرارتی ثابت مستقر در مجرای افقی


در حال بارگذاری
23 اکتبر 2022
فایل ورد و پاورپوینت
2120
7 بازدید
۷۹,۷۰۰ تومان
خرید

توجه : به همراه فایل word این محصول فایل پاورپوینت (PowerPoint) و اسلاید های آن به صورت هدیه ارائه خواهد شد

  مقاله بررسی عددی اثرات مکشی و دمشی جریان ثانوی در خنک کاری موانع مستطیلی با شار حرارتی ثابت مستقر در مجرای افقی دارای ۳۵ صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله بررسی عددی اثرات مکشی و دمشی جریان ثانوی در خنک کاری موانع مستطیلی با شار حرارتی ثابت مستقر در مجرای افقی  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ریختگی احتمالی در متون زیر ،دلیل ان کپی کردن این مطالب از داخل فایل ورد می باشد و در فایل اصلی مقاله بررسی عددی اثرات مکشی و دمشی جریان ثانوی در خنک کاری موانع مستطیلی با شار حرارتی ثابت مستقر در مجرای افقی،به هیچ وجه بهم ریختگی وجود ندارد


بخشی از متن مقاله بررسی عددی اثرات مکشی و دمشی جریان ثانوی در خنک کاری موانع مستطیلی با شار حرارتی ثابت مستقر در مجرای افقی :

مقاله بررسی عددی اثرات مکشی و دمشی جریان ثانوی در خنک کاری موانع مستطیلی با شار حرارتی ثابت مستقر در مجرای افقی که چکیده‌ی آن در زیر آورده شده است، در زمستان ۱۳۸۸ در نشریه پژوهشی مهندسی مکانیک ایران (فارسی) از صفحه ۴۸ تا ۷۸ منتشر شده است.
نام: بررسی عددی اثرات مکشی و دمشی جریان ثانوی در خنک کاری موانع مستطیلی با شار حرارتی ثابت مستقر در مجرای افقی
این مقاله دارای ۳۱ صفحه می‌باشد، که برای تهیه‌ی آن می‌توانید بر روی گزینه‌ی خرید مقاله کلیک کنید.
کلمات مرتبط / کلیدی:
مقاله جابجایی اجباری
مقاله افزایش انتقال حرارت
مقاله موانع مستطیلی
مقاله خنک کاری غیر فعال

چکیده و خلاصه‌ای از مقاله:
در این مقاله بررسی عددی هیدرودینامیک و انتقال حرارت جابجایی اجباری از موانع مستطیلی باشار حرارتی ثابت و با نسبت منظر کوچک مستقر در داخل کانال مستطیلی افقی با رژیم آشفته به روش خنک کاری غیر فعال انجام شده است. هدف از این مقاله کاربرد روش غیر فعال برای افزایش نرخ انتقال حرارت از موانع می باشد. هندسه مورد مطالعه در کار حاضر مشابه با خنک کاری اجزا الکترونیکی روی بوردها می باشد. سه مانع مستطیلی طویل در کف کانال با فاصله مشخص از یکدیگر قرار گرفته اند. گردابه های بین موانع سبب مقاومت گرمایی شده و نرخ انتقال حرارت را پایین می آورد. لازم است این مقاومت گرمایی به نحوی با بکار بردن روش های افزایش انتقال حرارت خنثی شود. ایجاد سوراخ بین موانع با توجه به فشار متفاوت آنها نسبت به فشار محیط سبب ایجاد جریان ثانوی شده که روش مناسبی برای کاهش اثرات تله گرمایی است. این پدیده در منطقه باز گردشی (گردابه ای) بدون هیچ مصرف انرژی خارجی اتفای می افتد که یک روش غیر فعال است. شبیه سازی عددی به توسط حل معادلات اساسی میدان های جریان سیال و معادله انرژی با روش حجم محدود به توسط نرم افزار Phoenics انجام شده است. نتایج عددی به دست آمده موافقت خوبی با نتایج تجربی بدست آمده توسط سایر محققان دارد. در این مقاله جریان اصلی هوا در دو حالت مکش و دمش در کانال ایجاد می شود. مقایسه بین این دو حالت به خاطر رفتار متفاوت گرادیان فشار روی پدیده انتقال گرما انجام شده است. مقایسه در حالت های مختلف نشان می دهد که معیار ارزیابی عملکردی روش بکار رفته کاملا وابسته به آرایش و موقعیت سوراخ ها می باشد.

  راهنمای خرید:
  • در صورتی که به هر دلیلی موفق به دانلود فایل مورد نظر نشدید با ما تماس بگیرید.